Crocs vind ik echt niet mooi, maar voor mensen die werken in de zorg enz.. Is het erg handig. Ik heb 1 paar birkenstocks en loop er bijna elke dag op!!! Heerlijk gewoon. En dan te bedenken dat ik ze eerder nooit wou,haha
ik werk in de zorg en die birkenstocks zijn heerlijk kan dr zoo goed op lopen en geen zere voeten loop eigenlijk dag en nacht ook thuis op niks anders hahaha heb zelfs een witte streep zitten omdat daar dus nooit de zon komt van dat bandje,
LOL Dat was voor mij tijdens de zwangerschap van Tygo ook de reden om toch echt Crocs te kopen... maar dan wel de teenslippers! Die zitten heerlijk en kan ik met mijn brede platvoeten (die vol van het vocht zaten) ook aan. Ik vind het dus nogal een verschil of het om gewone crocs of de teenslippers gaat. Birckenstocks heb ik ook geprobeerd maar daar kwam ik niet eens in Overigens vind ik ze beide lelijk... maar ja, nood breekt wet
Allereerst bedankt voor de linkjes... Grrrrr zit ik ook voortaan tegen die Ads aan te kijken Verder mis ik de evaluatie van de Ugs! Ik draag lekker gympies Adi colours of NikeID oid en op de echt warme dagen flipflops Havaianas Of Vansjes oid... Aan mijn voeten af en toe wel eens Birkenstocks (maar dan nooit onder en driekwart legging en zéker geen witte - maar dat is een andere discussie) en toen ik hoog zwanger was in de winter had ik van die wollen gebreide Ugs (mwoah ook niet echt sexy maar wel lekker warm en iets minder kamelen oor als de originele... (me man baalde er wel van). Maar C R O C S vind ik echt zo ontzettend helemaal N I E T kunnen ik heb nog nooit, maar dan ook echt nog nooit! een combinatie gezien met Crocs waarvan ik dacht Goh? Toch leuk Overigens vind ik zilveren schoenen (of gouden) net zo erg. Ja ook! voor kinderen... En het toppunt van Crocs een zwaarlijvige vrouw in een mouwloos hemd met een driekwart legging en gekleurde Crocs mèt van die freubel versiersels er op.... Daar snap ik werkelijk waar helumaal niks van.... Maar hey no offense verder....
uggs staan hier niet bij... omdat ik uggs niet zo mooi vind... maar ook niet zoo spuuglelijk als birks en crocs..