ooo die zijn leuk ben gek op birkies maar loop je hier wel lekker op en blijft het goed aan de voet zitten , ik heb met enkele soorten van birckenstock dat ze niet goed zitten of te weinig steun aan mijn boven voet bieden, kan hun teen slippers ook niet aan kan er niet tegen om iets tussen de teen te hebben ( auww ) Birkenstock all over the world by Baumhouse GmbH hier heb je ook een site ,goede levering en zitten ze niet kan ze ze met gemak terug sturen en krijg je geld terug
Die zijn echt leuk idd. Maar heb al 3 paar BS. Een 4e paar is wel erg veel .... Al zitten ze idd niet allemaal even lekker. Die instappers met alleen een bandje over je tenen (Madrid) lopen niet echt fijn. Maar de teenslippers zijn super die Gizeh
de eerste zijn niet hetzelfde als de 2de. het goedkopere paar heeft klittenband en de 2 net zoals de 'normale' Birkenstocks zo'n ijzeren sluitinkje
ik ben net bij de kruidvat geweest ze hadden alleen zwarte van gizeh maat 40 paste eigenlijk wel maar toch maar niet gedaan omdat ik al witte heb besteld van ziengs , maar moet zeggen het is wel ergg aantrekkelik geprijsd , jammer dat ze geen andere kleuren hadden
ik heb nu 5 paar en heb er net 2 paar bij besteld hahaha ik loop ook echt heel veel op die dingen hoor
Ik heb ook diegene met die bloemetjes in het zwart en met meerdere kleurtjes, ze zitten echt heerlijk. Ik heb ze ook via die Baumhouse besteld. Levering binnen 4 a 5 dagen. Echt ideaal.