Mijn ouders zijn in augustus 25 jaar getrouwd (ja ik weet het het is nog ver weg). We willen graag een cadeau geven met mijn broertje zijn vriendin en een vriendin van mijn moeder. Het leuke is niemand die heeft een iedee behalve een weekendje weg. Heeft iemand nog een ander idee dan een weekendje met zijn 2en? Misschien dat we de rest van de familie ook vragen om mee te doen. We weten ook niet of ze het gaan vieren met heel de fam dus misschien is het wel raar om te vragen of ze mee willen doen als er geen feest is. Zouden jullie heel de fam vragen om mee te doen? En dan de laatste vraag is; Hoeveel geef je dan ongeveer?
Hoeveel je geeft ligt er natuurlijk aan hoeveel je te besteden hebt. Wij hebben mijn ouders kadobon voor een dagje dierentuin kado gedaan, met kinderen (4 eigen en 2 pleeg-) en kleinkinderen (6). Dus een (zelfgemaakte) bon gegeven waarop stond dat we met de familie een dagje naar de dierentuin gingen. De kleinkinderen hebben die bon gegeven, en er een liedje bij gezongen, dat we ook eten en drinken zouden meenemen. Na de dierentuin hebben we nog met z'n allen gegeten, wat wij ook met elkaar betaald hebben. En nog een kado, ik geloof een goede fotocamera, maar dat weet ik niet zeker meer.
Wij hebben mijn ouders een feest aangeboden met live muziek.. Hier hebben we hun naaste vrienden en familie uitgenodigd +/- 75 personen. We hebben dit als verassing gehouden en hun 'savonds stiekem meegenomen terwijl iedereen hun opwachtte in de feestzaal. Het is een groot succes geworden en ze waren er enorm blij mee! Manuk
Misschien is het leuk om een ballonvaart cadeau te geven? Ik doe zelf vrijwilligerswerk op een ballonvaartcentrum en een ballonvaart is altijd een onvergetelijke ervaring!
Ballonvaart is leuk maar niet met hoogtevrees. En een feest moet ik 2 maanden later ook regelen als mijn vader 50 word. De dierentuin is ook leuk.
Een foto is ook leuk alleen een vriendin wil ook meedoen en om haar te laten betalen voor foto's waar ze niet op staat is niet leuk