heel smalle modellen schoentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tord, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik ben op zoek naar schoenmerken en/of modellen die heel smal vallen. De "gewoon" smalle modellen zijn allemaal nog te breed helaas.

Het is voor maat 22, kleur enz maakt me ondertussen niks meer uit, als het maar goed zit. Als het maar een beetje open is, voor de zomer.

bedankt!

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63

Petit shoes en Don't Disturb zijn merken die erg smal vallen. Het enige nadeel vind ik dat de zool wat stugger is.

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Bedankt voor de tip madeliefke! Ik heb begrepen dat die stuggere zool nu niet meer zo´n probleem is, omdat mijn dochter al 7 maanden loopt.
    Ik ga meteen even kijken voor verkoopadressen enz!

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Shopze! Hier was Petit Shoes het enige merk dat mooi aansluit. Ook het CB gaf de voorkeur voor een goed passend schoentje met een wat stuggere zool, dan een breder schoentje met flexzool.

Petit Shoes ís overgenomen door Don't Disturb en is dus hetzelfde merk.

5. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    ja ik zie het net. Helaas vind ik geen winkel hier in de buurt, alleen online shops maar dat durf ik uiteraard niet aan.
    Dat wordt een dagje shoppen in de grote stad dan...

6. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ik heb er nu van Rondinella, die vallen ook vrij smal!

Succes!

Oja, mijn dochter loopt nu ook "al" 4 maanden, en ik was ook geneigd om weer een flexibelere zool te zoeken, maar dat werd ook mij afgeraden omdat ze al zo'n tijd loopt... Tis dus ff wennen, maar ze mag best een stuggere zool hebben ;)

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    hier past alleen Keq, piedro en Giga

Deel Deze Pagina