Kent iemand hier de site foto.com? Wil graag weten of die betrouwbaar is... Ik wil al onze trouwfoto's afdrukken (lees ongeveer 1000) tegen een zo goedkoop mogelijke prijs... iemand nog tips?
Ik bestel hier ook altijd mijn foto's .. Goede service. Snel bezorgd ( binnen 3 dagen heb ik ze altijd binnen)
Erg goede kwaliteit en snelle levering! Helaas liggen de foto's door elkaar, maar als je ze gewoon op de pc laat staan dan kan je ze zelf gewoon ordennen
Bedankt voor de reacties haha ga zo een bestelling van 955 foto's plaatsen omdat we op onze trouwerij meerdere mensen hadden die foto's hebben gemaakt staan ze toch al door elkaar dus dat is niet erg
Bestelde hier voorheen ook zonder problemen maar laatst dus wel probleem gehad. Had keurig betaald maar ontving nooit een bevestiging, ik mailen, geen reactie. nog eens mailen weer geen reactie. Uiteindelijk via paypal uitgevochten en geldterug gekregen. Maar wat een slechte zaak dat je niet eens op je mail reageert als bedrijf zijnde. Ik ben genezen