Ik ben nu bijna 34 weken zwanger en sinds gister heb ik ineens een witte/kleurloze huid/plek (3 x 2,5 cm) vlak onder m'n navel.. Net of het bloed er niet goed doorheen stroomt. Ik heb wel veel harde buiken, misschien kan het daar mee te maken hebben. M'n navel is nog een "inny" en voelt verder goed. Weet iemand wat het kan zijn? Knelt er iets af? Ik ga vrijdag naar de VK, maar ik maak me een beetje zorgen..
Ik heb zo'n plek op mijn been. Al vanaf het begin van de zwangerschap. Ziet er raar uit, zo'n spierwitte plek, alsof alle pigment eruit is ofzo. Geen idee wat het is, maar ik ga ervan uit dat het vanzelf weer verdwijnt over een paar weken.
Ik heb het vandaag gevraagd aan de VK, die zei dat het pigment minder was, netals dat je een donkere streep kan krijgen, kan je ook witte vlekken krijgen. Toch twijfel ik nog wel, want ik vind het meer op een slecht doorbloedt iets lijken, maarja...
nee dat is om een moedervlek heen, nee het is veel groter, zoiets als een ei, het is ook vlekkerig niet een egaal rondje
zo'n halomoedervlek heb ik wel gehad een paar jaar geleden, volgens mij issie nu weg, die witte uid verbrandde altijd heel snel in de zon!
Inderdaad, die gaan weer weg. Ik heb er ook eentje gehad. Ik was voor mijn huid al bij de dermatoloog dus ik kon het gelijk laten zien.