Wij hebben altijd friso hypoallergeen melk gehad... afgelopen week ging ik nieuwe halen en zag dat ze weer een andere verpakking haffen! Heb nu vanaf de geboorte van mijn zoontje al 3 verschillende verpakkingen gehad. En dat is niet het ergste maar mijn man en ik merken allebei verandering. -Poeder lijkt dunner want het is niet makkelijk meer met het schepje wat erbij zit. -Hij plakt meer ... In de speen zit nu iedere keer nog het dikkere. -En het drijft zal ik maar zeggen op het water... eerst deden we 7 scheppen en dan pas schudden maar nu moeten we dat al tussendoor doen... Herkennen jullie dit ? Gr marloes
nee ik herken het niet,gebruik zelf friso extra en ik merk geen verschil,heb je friso zelf al gebeld? misschien weten zij hoe het zit.
Nu je het zegt...... Even kijken of we al de nieuwe verpakking aangebroken hebben. Mijn zoon heeft ineens ook meer moeite met zijn ontlasting.
Voedingstructuur is veranderd. Samenstelling is niet veranderd. Ze hebben een ander productieproces gehad, en zijn nu weer terug naar de oude manier. Dus over een tijdje, is het gewoon zoals het was. (de pakken van het andere productieproces hebben een houdbaarheidsdatum tot 04-2010, die moet je dan dus niet hebben). Het is onwaarschijnlijk dat kindjes last hebben van deze verandering. Maar er zijn toch al een aantal meldingen gedaan, van kindjes die last hebben van deze voeding. We krijgen nu een oude verpakking toegestuurd, en dan kunnen we kijken of de problemen van onze zoon hieraan liggen.
Hey badankt! Ik zal dan ook eens gaan bellen... Wij hebben 3 van die nieuwe pakken hier staan en merken heel duidelijk het verschil! Blij te horen dat ik niet de enige ben Gr marloes
Demi krijgt het nog maar een week of 5, dus ik weet niet beter. maar wat ik wel vind met friso is dat het minder makkelijk opgenomen wordt door het water. Bij de kruidvat voeding had ik veel minder last van klonten nadat ik goed geschud had.
Dat is dus een probleem wat wij nu ook hebben! Dat hebben wij nooit eerder gehad dus dat ligt echt aan die nieuwe verpakkingen... wij hebben altijd friso gehad en dat probleem hebben we nu pas voor het eerst! Gr marloes
Goed om dit te lezen.. Mijn zoontje reargeerd er dus ook op.. Hoe lang zal het duren voor die lading op is..? Morgen toch nog maar even friso bellen..