Vandaag toch aangeschaft de litecoin, ondanks dat idee ik had hem gisteren aan moeten schaffen Bitcoin daalt zeker hard, benieuwd of hij nog harder gaat. Misschien toch overwegen ook voor de bitcoin te gaan!
Ik gebruik litebit. Paspoort alleen nodig om meer geld te kunnen besteden dan een X aantal bedrag. (Weet het niet uit mijn hoofd sorry!)
Online wallet aangemaakt. Hard wallet besteld. Net de eerste aankoop gedaan dankzij dit topic. Bedankt voor alle info!
Je paspoort is ter verificatie en om criminaliteit zoveel mogelijk te bannen. Als je een kopie maakt gebruik dan de kopie ID app van de overheid en streep je BSN door! Online wallets genoeg. BTCdirect is goed qua snelheid en fees
Gisterenavond toch maar ETN aangeschaft! De plannen van deze coin klinken goed en wat hebben veel mensen vertrouwen in deze coin! Ben benieuwd wat hij gaat doen.
Nav dit topic gisteren ook in gaan verdiepen, maar weet er nog lang niet genoeg van. Gisteren toch via litebit.eu toch een beetje litecoins aangeschaft om te kijken hoe het precies werkt. Nu heb ik alleen wat vraagjes. Misschien dat jullie het weten. Ik kocht litecoins voor iets van 51 euro. Na verwerking waren ze nog 47 euro verkoopwaarde. Is er een soort risico ingebouwd omdat de waarde constant schommelt ? (Misschien is dit een hele domme vraag ) Opzich ging het bestellen heel soepel, ik heb een Wallet gebruikt van hun zelf online. Wat zijn de voordelen van een externe wallet of een hard wallet??
Als je coins koopt betaal je een fee aan de koper/beurs/etc. Daarom is dat bedrag iets hoger dan de waarde van je coins Online wallets kunnen gehackt worden dus een hard wallet is altijd het beste
Aah, dat is idd logisch maar ik kan nergens op de website vinden hoeveel percentage ze daar voor vragen. Kon alleen op de factuur iets van 0,45 cent transactiekosten vinden. Ik geloof dat ik mij er nog veeeel meer in moet verdiepen haha
Is er ook ergens te zien hoeveel procent alles stijgt? Want ik litebit zie ik nu alleen hoeveel dollar/euro het is gestegen. Maar ik vind procenten eigenlijk interessanter... Want er zit natuurlijk wel verschil in. De bitcoin die met 100 euro stijgt, is eigenlijk minder interessant dan een coin die met 100 euro verdubbeld is.
Er zijn veel apps en websites die de procentuele en monetaire wijziging aangeven. Gewoon eens een rondje googelen Ik heb een tijdje de app Blockfolio gebruikt
Wij hebben bitcoins. Ik bemoei me er niet meer en ook geen idee hoe wat en hoeveel we hebben. Het is door dit topic dat ik gevragen heb of we die nog hadden ja of nee.
Is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik 1 litecoin kan kopen? (Via pb mag ook) Ik heb inmiddels door dat ik een wallet nodig heb. Maar kan ik dit alles bv ook via een app doen? (Wij hebben geen pc thuis, enkel een tablet en telefoons.) Kan ik verkopen wanneer ik wil?
Ik wil ook via deze site aanschaffen, maar ben nog zoekende naar een online wallet. Welke heb jij gebruikt?
Ik heb de online Wallet gebruikt van de website zelf. Maar dit kan niet met alle coins, dus ben toch van plan ooit een Hard Wallet aan te schaffen.
Moest bij jou de rekening geverifieerd worden? En hoe lang duurde dat? Heb er eentje gekocht, vind het best spannend merk ik