Ik heb dus nu al 2 dagen een bittere smaak in mijn mond, en vind het niet bepaald lekker. Donderdag avond had ik een glaasje gedronken (helemaal niet meer dan andere keren dat ik drink), en werd ik niet goed. Ik moest dus spugen. Daarna was alles weer goed. Maar die bittere smaak die in dus sinds donderdag avond heb blijft!! Heeft iemand een tip of truc hoe ik hier vanaf kom?
Kan het niet zijn dat je zwanger bent? Dan veranderd je smaak in je mond ook... Of heb je soms iets aan je kies? Want daar kan dan ook een vieze smaak vanaf komen... Wat je eraan kunt doen: bij vermoeden dat je iets aan je kies hebt: een afspraak bij de tandarts maken. Verder pepermuntjes en kauwgom eten.
Wat vervelend! Ik heb daar toevallig wat over gelezen omdat mijn moeder dat ook heeft gehad . Heb je toevallig geen pijnboompitten gegeten want het blijkt dat je het met een bepaalde soort ook kan hebben.
ik wou het net zeggen in het begin van de zwangerschap had k constant een hele irietante ijzer achtige smaak in me mond...
Oh zeg!!! Ik mag hopen van niet, ik heb een spiraaltje... Kies lijkt me niet, heb geen pijn in ieder geval! Pijnboompitten heb ik inderdaad van de week gegeten! Maar dat was een paar dagen voordat ik die bittere smaak in mijn mond kreeg. Ze waren trouwens al geroosterd. Ik hoorde eens dat je pijnboompitten altijd moet roosteren omdat je anders inderdaad een bittere smaak in je mond kan krijgen.
Of iets gegeten met aspartaam erin? ook dat hoorde ik eens dat iemand heerlijk aardbeien had gegeten met een zoetstof erover toen kwam ze erachter dat het de zoetstof was.
Het ligt aan de soort pijnboompitten, het maakt niet uit of ze geroosterd zijn of niet. Van Chinese pijnboompitten kun je idd een bittere smaak in je mond krijgen en dat kan best wel lang aanhouden. In de supermarkten verkopen ze bijna alleen maar chinese pijnboompitten. Google maar eens bittere smaak en pijnboompitten. Heel veel mensen hebben er last van....
Ik denk toch ook dat het door de pijnboompitten komt, het zal vast over een paar dagen wel weer over zijn. Meestal zijn het de kleine pijnboompitten waar je last van kan hebben.
Ik heb het laatst ook gehad een week lang!! Komt van de pijnboompitten. Kan een aantal dagen na het eten ervan pas beginnen. Moet je maar eens googlen. Hopelijk ben je er snel vanaf, ik vond het heel vies.
Ik heb dat laatst ook gehad door pijnboompitten. Na 3 dagen was het echt over. Mijn moeder had die keer daar ook last van. Ik had ze wel geroosterd trouwens.....
Komt idd waarschijnlijk door de pijnboompitten, ik heb het vooral als ik die van Super de Boer eet. Met de pijnboompitten van de AH heb ik dat niet. Het trek naar een paar dagen wel weer weg.