Weten julle misschien of de Hema ook bakplaten verkoopt voor de oven? En hoeveel het ongeveer kost? Kan niks vinden op hun site.
Ik heb eigenlijk geen idee of HEMA die verkoopt. Maar wel Blokker of Marskramer... (maar dat vraag je niet)
Ik heb ze daar nog nooit gezien. Maar ik weet het niet zeker. Misschien werkt er hier iemand bij de Hema?
Ik werk bij de hema en ik heb geen idee of we die dingen verkopen. Moet morgen weer werken kan dus wel even voor je kijken in de winkel.
De Hema is hier op loopafstand. De marskramer ook maar die gaat eerder dicht als de Hema. Vandaar dat ik om de Hema vroeg. Want wilde laat in de middag gaan. Maar ben toch niet gegaan. Was erg lui. Jilina lief van je, bedankt!
Niet alles staat op de site. In de winkel is meer te krijgen dan op de site staat. En soms is het zelfs zo dat bepaalde dingen weer alleen op de site te krijgen zijn. Dit komt ook omdat niet alle hema's hetzelfde assortiment hebben.
Ow ja de action natuurlijk! Daar zullen ze vast ook niet erg duur zijn. Ik ga is daar kijken. Bedankt meiden!
Ik heb gekeken maar wij hebben het niet. Misschien andere hemas wel maar ik denk dat je bij action goedkoper uit bent.
Hier inderdaad ook 1 van de action, die kan je op maat maken zeg maar, in en uitschuiven (hoop dat je me zo begrijpt haha) wij hadden namelijk een glazen en die heeft het niet lang overleeft haha en deze was zo handig omdat hij precies op maat te maken is!