Crochet Along 2014 (vraag)

Discussion in 'De lounge' started by minon, May 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minon

minon Niet meer actief

Ik kwam via google uit op crochet along 2014.
    Ik heb daar een vraagje of het ook geschikt is voor beginners of dat dat te moeilijk is.
    Ik ben pas kort geleden begonnen met haken en ken de stokjes, vasten etc wel als steken maar verder nog niet veel. Ik heb nu een omslagdoek gehaakt voor de aankomende baby en aan de tweede begonnen maar dat is natuurlijk vierkant recht toe recht aan. Het haken van randjes, aanhechten van kleuren, en wegwerken van draadjes vind ik nog wel lastig. Ik wil dan alle patronen opslaan en er later aan beginnen.

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    jahoor is geen probleem. Als je er neit uitkomt, kun je je vraag stellen en zijn er altijd wel mensen die je willen helpen.
    Gewoon doen!!

3. Linda86

Linda86 VIP lid

De Cal was mijn eerste project, ik had nog nooit gehaakt. Maar ik vond het prima te doen. Gewoon lekker beginnen dus! (ik heb wel het Engelse patroon gevolgd omdat ik te ongeduldig ben om steeds een week te wachten.

4. minon

minon Niet meer actief

#4 minon, May 5, 2014
    Last edited by a moderator: May 5, 2014
    Haha kwam op een blog vertaalde patronen tegen (echte patronen lezen zn tekening kan ik niet.)
    Eer ik mijn omslagdoeken af heb voor de baby en dan haal ik al die weken al niet meer in denk ik. Ik ga ze opslaan. Bedankt voor de reacties!
    Andere vraag. Welke wol/garen gebruiken jullie? En hoeveel kleuren? Ik vind het ook altijd wel mooi als een deken uit een kleur is. Diegene op de blog gebruikt phildar katoen maar dat is dan toch wel een dure deken uiteindelijk. Ik heb het met de omslagdoek wel gedaan ivm brandveiligheid en omdat het voor een baby is. Maar daar zit ook bijna 30 euro per doek aan katoen in :)

5. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik zou voor de saskia van wibra gaan of voor de royal van zeeman… Je kan ook even op perapasha kijken die hebben lammy budget

Acryl is vaak wel minder zwaar en lekker warm. Gaat toch vaak katoenen lakentje onder :) En een kaarsje hou je sowieso niet boven een wagen / bedje / box ;)

6. TmvD

TmvD Bekend lid

Jan 10, 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het is ook mijn eerste project. Ik haak het met lisa van de action. Ik vind het goed te doen en inderdaad als je iets niet weet het je binnen een uur genoeg reacties.

Share This Page