hoi allemaal ik heb 17 mei mijn ei gevoeld 22 mei kreeg ik een dag een bloeding helder bloed rose ik ben altijd op tijd ongesteld ik moet het de 31 worden. ik heb vanaf die 22mei het gevoel of ik ongi moet worden last van mijn buik en soms in mijn rechter lies ook ben ik vaag misselijk nu heb ik een test gedaan van het kruitvat met typetje 3 dagen te vroeg natuurlijk ik kon echt niet wachten. nou is er op de test een dikke rose streep te ziet controle streep maar bij die ander is ook rose streep te zien maar heel raar gebeugen. wat zou het zijn niks of misschien toch ik ga eigenlijk nog nergens van uit. mijn andere test doe ik zondag of maandag. ik denk eerder dat er iets fout is hij moet toch recht lopen en niet in een bocht naar achter het test venster vreemd heb dit nooit eerder gehad. wie had dit nog meer en toch zwanger of is deze test gewoon niet goed. gr. jojo29
Ik denk dat de test niet helemaal functioneert zoals hij hoort.. ik zou het over een paar dagen nog een keer proberen als ik jou was! Ik heb ook een soort vergelijke situatie gehad maar was niet zwanger (maar waren ook rottesten!) Maar ik duim voor je dat jij wel zwanger bent