bittere stukjes in nutrix

Discussie in 'De lounge' gestart door noura, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zit er zoetstof in dan?
     
  2. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb gelijk op het pak naturel gekeken, daar zit geen zoetstof in of het zou er iig niet in mogen zitten.
     
  3. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb die met vanille. mijn ventje is goed ziek vandaag, als hij beter is gaat het pak op de post.
     
  4. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Als een kind er zo ziek van wordt moet de VWA toch ingrijpen lijkt mij.
     
  5. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik begreep wel dat je er niet op uit was hoor Noura, zeker bij baby/kinder voeding is dit heel erg vervelend!

    Maar ik heb ook wel is wat gehad met levensmiddelen fabrikanten, en ik kreeg dan een heel bevredigende respons.

    Ik had laatst een zak Aviko patatjes van 2,5 kilo (groot gezin!)... :p

    Hoe dan ook, het was een zak vol restjes, geen patatje in te vinden, echt heel raar, alsof het de onderste laag was ofzo?

    Hoe dan ook, ik een mailtje gestuurd, kreeg ik een €5 biljet opgestuurd om nieuwe patatjes te kopen!

    Netjes opgelost dacht ik zo ;)
     
  6. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja cellie dat is zeker goed opgelost.

    mijn broertje bezorgd de frietjes van aviko hihi

    ik weet niet of mijn mannetje er zo ziek van geworden is, en de warendienst had nog geen klachten, maar ja, hoeveel mensen doen het niet in een fles en wie proeft er zelf van?
    en babys geven het niet aan?
    ik ken in ieder geval geen 1 volwassene die sochtends ontbijt met een bordje nutrix rijstebloem, wel brinta....

    ik heb het idee dat mijn ventje wat opknapt vandaag, en hou het maar op een virus.
    mischien stap ik nu wel over op een andere pap
     
  7. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik wel, vind het heerlijk en mijn moeder eet het ook iedere ochtend. Wel alleen de naturel.
     
  8. Judy77

    Judy77 Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Pfff, wilde vanavond net beginnen met het avondflesje met Nutrix....gelukkig naturel gekocht, stond gisteren zoooo te twijfelen tussen vanille en gewoon, dacht ach, ze heeft nu toch nog geen voorkeur, laat ik maar met gewoon beginnen...

    Ik hoop dat jouw mannetje gewoon een klein griepje heeft en geen voedselvergiftiging!
     
  9. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hij heeft weer 40,1 koorts
     
  10. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heb je de HA al gebelt? ZOu hem niet laten liggen met zo'n temp.
     
  11. Judy77

    Judy77 Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Jeetje, da's wel hoog! De tweede dag dan al toch? Ik zou ook ff de HA bellen, je weet maar nooit!
     
  12. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Meestal bij een voedselvergiftiging is er ook sprake van overgeven en diarree. Maar bij kleine kinderen is dit soms moeilijk vast te stellen want deze symptomen kunnen ook bij een virus aanwezig zijn.

    Als ze langer dan drie dagen hoge koort houden zou ik idd de huisarts raadplegen. Voor nu een pcm-zetpil, voldoende vocht aanbieden, niet te warm aankleden en houd de plasluiers in de gaten en de alertheid. Wordt hij suffig of wil hij minder drinken, zakt de koorts niet op de zetpil dan direct de huisarts waarschuwen.

    Kwebbel
     
  13. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Misschien heeft het helemaal niets met de Nutrix te maken, maar het blijft wel verdacht vind ik, durf nu echt geen Vanille meer te eten. Ik hoop dat hij snel opknapt Noura.
     
  14. sim

    sim Niet meer actief

    jeetje meis, dat is wel hoog inderdaad, hoop ook dat hij zich snel beter voelt..
     
  15. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoe gaat het nu met je zoontje?

    Kwebbel
     
  16. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    eergister savonds laat bij huisartsenpost gezeten. mochten weer naar huis, maar konden ieder moment bellen ook midden in de nacht en weer terug komen.
    gister wat minder koorts, maar toch veel slapen, jammerig hangerig, en savonds weer wat koorts, dus weer een pcm. vanmorgen lang geslapen en nog steeds jammerig. pff zal blij zijn als die weer zichzelf is.
     
  17. manouk

    manouk Actief lid

    26 apr 2006
    291
    0
    0
    Hoe gaat het nu met je zoontje?

    Ik heb het pak zaterdag naar het postkantoor gebracht. Ik ben benieuwd wat ze er in kunnen vinden. Ik hoop ook dat ik een beetje snel antwoord krijg want ik durf nu geen nieuw pak meer te kopen.
     
  18. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou manouk, hier is het ook zaterdag op de post gegaan, met een begeleidende brief dat mijn kind ziek is. weet niet of het er mee te maken heeft maar wou het toch melden
    ik weet ook niet of ik uberhaupt wel weer deze pap wil gebruiken. grote kans dat ik op wat anders over ga stappen.
     
  19. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat kan ik me heel goed voorstellen Noura, moet zeggen dat ik in de Naturel niets tegen gekomen ben.
     

Deel Deze Pagina