hey me vrouw is zwanger we denken 5 a 6 weken haar laatste ongi was 17 nov en de cycl is 27 alleen haar moeder is verkouden en moet hoesten nu heeft mijn vrouw dat ook en ze heeft 38,1 graden en dr hoofd is behoorlijk warm en ze had gister avond pijn in dr rechte been is dit schadelijk voor de zwangerschap ? of niet ? of duid dit op iets? een MK bijvoorbeeld hoop dat jullie iets weten
Nee, nee en nee. Niks aan de hand hoor. Kleine merkt er weinig van en hoeft niet te duiden op een miskraam of zo. Het is ook niet schadelijk voor de baby. Gewoon rustig aan doen en uitzieken. Kippensoep, kopje thee en zo.
ik heb er de eerste weken ook last van gehad... Ik was erg grieperig en was ook bang dat dit schadelijk was voor de baby... Maar nee hoor.. idd gewoon uitzieken en dan komt alles goed!
Je kan paracetamol slikken tegen de koorts, verder is het niet ernstig zo vroeg in de zwangerschap, later in de zwangerschap kan koorts weeen opwekken. Beterschap!
ze mag een paracetamol nemen tegen de koorts en verder is het een kwestie van uitzieken, het is een griepje en dat staat los van de zwangerschap, afgezien dat je vrouw er nu wel vatbaarder voor is, als je het niet vertrouwd, even de huisarts bellen maar het heeft in ieder geval geen gevolg voor de zwangerschap en kan ook geen teken of oorzaak zijn van een miskraam