bitterlemon??

Discussion in 'Zwangerschap' started by assiahannouf, Jan 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. assiahannouf

Oct 2, 2005
    80
    1
    8
    ambtenaar
    den haag
    hoeveel moet je er van drinken wil het effect hebben?
    heeft iemand hiero ervaring er mee?

het zou weeen kunnen opwekken.
    misschien andere tips behalve annanas tonic sex wonderolie?
    voetreflextherapie ook al geprobeerd.
    kom maar op met de tips hahahaha

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Er zit een stofje in wat de bevalling zou kunnen opwekken als je als zover bent... oftewel.. het helpt nauwelijks tot niets. Drink zoveel als jij lekker vindt en niet meer zou ik zeggen ;)

3. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

Mar 8, 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Al die trucjes schijnen alleen maar te werken om het laatste zetje te geven. En tsja, wie zegt dan dat het daardoor komt, of dat je zonder die trucjes ook gewoon op dat moment al zou bevallen?

4. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

je bent toch de 37 weken nog niet gepasseerd???!!!!!

al die bakerpraatjes hebben alleen zin als je rond je uitgerekende datum zit.

als het echt zou helpen zou niemand de 40 weken meer halen, laat staan overtijd gaan!

strippen is dan nog veel effectiever, maar nog effectiever is een kuurtje van die gel of infuus met wee-opwekkers. Dit doen ze alleen na de 38 weken als er echt een medische noodzaak is.

Een groeiachterstand is inderdaad een medische indactie voor een inleiding maar vaak wachten ze tot de 38 weken omdat ze dan zeker zijn dat de longetjes rijp genoeg zijn plus het feit dat zo'n babytje de laatste weken nog flink groeit.

Hier een groeiachterstand van 5 weken, maar halen voor de 38 weken doen ze echt niet. Ook niet vanwege mijn BI, ook niet omdat ik twee peutertjes heb rondlopen die me 'het leven zuur maken' op het moment.

Succes de laatste weken, maar begrijp aub wel dat het niet voor niets is dat kindjes pas vanaf week 37 mogen komen.

5. linde90

linde90 Niet meer actief

idd, heb heeeeeeeeeel wat liters gedronken,maar ze kwam met 40+4.
    Dronk het al vanaf 38 weken:D

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Ik heb liters bitterlemon gedronken de laatste weken (en drink het nog, want ik vind 't lekker. :D), maar ze kwam met40+2... Nou kwam nummero uno met 42 weken, dus ik vond die termijn nog keurig op tijd...

Wonderolie moet je niet doen; 't is goor, 't werkt niet en de baby kan erdoor in 't vruchtwater poepen schijnt...

Seks wil daadwerkelijk wél helpen, maar ook dan geldt: alleen als de beeb er klaar voor is werkt 't...

7. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

Mar 8, 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Uit de reactie hierboven begrijp ik dat je kindje een groeiachterstand heeft én je nog niet eens 37 weken bent!
    Laat die trucjes dan lekker achterwege! Je kleintje is in je buik dan beter af dan dat hij/zij het al helemaal zelf moet gaan doen! Als ke kindje inderdaad beter af zou zijn buiten je buik dan erin, dan leiden ze je echt wel in, maar voorlopig is het echt nog beter af ín je buik!

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

pfff liters bitterlemon gedronken maar het hielp echt niks hoor. hij kwam pas met 40+5..na het strippen.

9. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Ik heb ook bitter lemon gedronken wat ik heel vies vond.
    Bij mij begonnen in de avond de weeën.
    Maar zoals de rest al zegt, ik zat op mijn uitgerekende datum en was zoonlief er klaar voor.

Share This Page