Haai mede zwangeren... Zoals je al leest ben ik al 10 kilo aangekomen en dat terwijl ik nog maar 17wkn zwanger ben... Bij mn eerste was ik in totaal 16 kilo aangekomen, grote kans dus dat ik daar nu dik overheen ga. Ik vroeg me af of dit wel normaal is? Heb ook echt al een hele dikke buik, begin te twijfelen of er niet stiekem nog 1tje bij zit die zich achter de ander had verstopt met de termijn echo... Liefs El
Ik ben ook erg veel aangekomen. Bij 25 weken 13,5 kilo. En dat terwijl ik van mezelf erg slank ben en altijd alles kon eten zonder dik te worden. Ik heb me laten prikken op suiker maar dat is ook goed. De ene wordt nou eenmaal dikker dan de ander he? Hihi. Hier is het er echt maar ééntje, heb wel ook een flinke buik.
Heel herkenbaar... ik ben ook al 5 kilo aangekomen. Bij Louise ben ik in totaal 30 kg aangekomen en dat wil ik natuurlijk niet meer!! Houdt je misschien veel vocht vast? Is er al geprikt op suiker? Het kan vanalles zijn natuurlijk he?!
Ik ben in het begin ook snel heel veel aangekomen, maar daarna ging het gelukkig een stuk minder snel. In totaal ben ik nu 20 kilo aangekomen, terwijl ik wel een stuk gezonder eet dan ik vóór m'n zwangerschap deed. Juist omdat ik nu gezond eet, maak ik me er niet zo'n zorgen om. De een komt nu eenmaal wat meer aan dan de ander.
Ik was ook veel aangekomen in mijn zwangerschap. 30 kg in totaal.. Ik hield ook veel vocht vast. 23 kg inmiddels afgevallen. Ik heb nog 7 kg te gaan..
ik ben bij mijn eerste 25 killo aangekomen! nu bij de 2de ben ik nog niets aangkomen maar ben mijn zwangerschapskillos van de eerste nog niet kwijt! dus ben benieuwd hoeveel er deze keer nog bij komt!
Even iets uit de wereld helpen.... Als je zwanger bent van een tweeling hoeft dat niet gelijk te betekenen dat de kilo's er aan vliegen hoor .. Ik was tegen het einde van mijn zwangerschap maar 10 kilo aangekomen! Misschien dat je nu ook wel een hele poos blijft hangen op dit gewicht ... dat hoor je namelijk ook erg vaak dat het in het begin snel gaat met de kilo's! Vraag anders aan je VK hoe of wat!
Me too. Heb ook een hele grote buik, iedereen vraagt of het er toch niet 2 zijn. Maar nee het is er maar 1 en is ook niet groter dan het hoort te zijn. Heb wel ook een hele opgezwolle buik (darmen).
Zolang je gezond eet, niet veel snoept etc etc dan hoort het gewoon bij jou! De een komt gewoon wat meer aan dan de ander..... Zelf gelukkig (nog) geen last van ik ben nu 32 weken en 7,5 kg aangekomen....
het ligt ook wel een beetje aan hoe je hiervoor was hoor. Want als je al helemaal geen vet hebt dat kom je eerder aan. De baby heeft dat niets om van jouw te nemen. Ik zelf heb bv meer als genoeg vet haha en ben 15 kg afgevallen. En ook mijn baby groeit goed. Ik zou je er niet teveel zorgen om maken zolang je gezond en niet veelste veel eet gaat het er ook vanzelf wel weer af
Ik ben met 25 weken ook al 20 kilo bijgekomen, en hoewel ik me afvraag waar dat gaat eindigen, heeft de gynaecoloog er nog helemaal niets van gezegd. Suiker en bloeddruk is ook goed. Dus zolang alles goed gaat met de baby zijn dat zorgen voor na de bevalling!