Hai Mn titel zegt het al... Ik ben dinsdag naar de gyn geweest en heb een echo gehad...ikzelf schatte dat ik zo'n 3/4 wkn ben (5/6 dus)...en de gyn zei...als dat het termijn ook is, het er goed uitzag!...Want we zagen dus heel lichtjes het hartje kloppen! Nou mag ik donderdag terug komen, om te zien of het dus echt dat termijn is...omdat je dus waarschijnlijk het hartje echt duidelijk moet zien kloppen...dus in principe...met 6/7 wkn....? Klopt dat? Wanneer zagen jullie het hartje heel goed? En dan bedoel ik de dames die er net als ik vroeg bij waren!? Dus wanneer zagen jullie het op zn vroegst!? liefs
heb afgelopen week een echo gehad met 7+3 weken zwangerschap wij zagen een duidelijk hartje kloppen ook hebben we het gehoord.
Wij hebben toen een echo gehad met 6 Weken,en wij zagen toen al een goed kloppend hartje! Liefs, Diamaria
bij de tweede zwangerschap zagen we met 5+2 een duidelijke hartslag. bij deze zwangerschap bij 6+0 een duidelijke hartslag... gefeliciteerd trouwens!
Ik was nog geen 6 weken en zag het hartje al op het scherm en toen ze geluid aan zette was die al heel erg duidelijk hoorbaar.
Oh bedankt allemaal voor jullie reactie! Ok nou dat stelt me gerust...ookal heb ik ook een hartje zien kloppen...lichtjes...toch maak je je dan zorgen...tis gek...maarja.. Ben zo benieuwd naar dodnerdag...want dan moet het heel goed zichtbaar zijn dus! Thnx ladies liefs