hallo dames Ik heb sinds gisteren erge pijn in zij/rug.....vandaag naar vk geweest maar die kon niks raars vinden. Morgen de dokter maar bellen dan........ Hebben jullie misschien een idee?
wat voor pijn is het, een stekende pijn of lijkt het op weeenpijn...weet niet of je bij de oudste rugweeen gehad hebt??
Nee geen rugweeen gehad dus dat durf ik niet te zeggen......het voelt alsof er iets klem zit. Ze vroeg ook of ik harde buiken had maar die heb ik niet, ja sporadisch als ik niet op tijd maar de wc gaat. Denk je dat t al weeen kunnen zijn dan?
nou weet ik niet, maar ik heb het ook gehad toen ik 23 weken was en dat bleken wel (hele lichte) weeen te zijn, maar ik herkende ze ook meteen van mn bevalling, als jij geen rugweeen hebt gehad zal het deze keer ook wel niet zo zijn hoor. Alsof er iets klem zit klinkt eerder als BI ofzo?? Misschien toch eens naar de ha idd.
T blijft aanhouden dus t gaat niet weg....geen weeen dan lijkt mij. Hete pittenzak erop verlicht t wel, trekt ook een beetje naar m'n bil en bovenbeen. Dokter zoiezo bellen morgen
Of misschien zwangerschapsisschias is ook heel erg vervelend! Ik zou inderdaad gewoon even de ha bellen
Vorige zwangerschap precies hetzelfde gehad, bleek een nier te zijn die enorm groot was geworden omdat de urineleider zicht werd gedrukt door de grootte van de baby, komt zeer vaak voor. Na de zwangerschap was het over
Het door trekken in bil/been heb ik ook met de isschias. Als ik te lang zit zonder bewegen gaat mijn been zelfs slapen. Het een gemene, branderige pijn onderin mijn rug bij het heilig beentje. Meestal trekt dat naar 1 zijkant door (bij mij rechts) en bil en been.
Bij mij zat het echt op mijn rug onder mijn ribben en trok door naar beneden. Bij mij is het ontdekt door een echo wat ik een zogenaamde waternier had, heb hier toen ook buscopan voor gekregen wat de spieren ontspant en de scherpe kantjes eraf haalt