Ik ben weer zwanger na 6 rondes proberen! Ondanks een vaag temperatuurkaartje en ondanks maar 1x echt 'klussen', is het gelukt deze maand! Ik ben er nog een beetje beduusd van. Maar we zijn hartstikke blij.
Aguilegia, ik volg je altijd een beetje na de geboorte van Sterre*. Vind het SUPER voor je dat je weer zwanger bent! Ik hoop dat je lekker kunt genieten en het op kunt brengen je niet te veel zorgen te maken! Heel veel succes! Gr. Joyce
Meid van harte gefeliciteerd. Weer een vlindermama zwanger. Hopelijk volgen er velen. Groetjes Miranda.
WOW meis! Ik ben zo blij voor je! Van harte gefeliciteerd joh en probeer er van te genieten he! Veel liefs Dais.. -x-
lieve Aquilegia Van harte gefeliciteerd met jullie 2de wondertje opkomst! Geniet er zoveel van als je kunt! Heel veel geluk, liefde en gezondheid toegewenst. Liefs
Meid ik ben echt heel blij voor je. Van harte gefeliciteerd en geniet er van. Ik wens jullie en de kleine heel veel geluk en gezondheid toe
super goed nieuws! Gefeliciteerd meid! ik duim voor jullie dat alles goed gaat! Probeer er een beetje van te genieten, ook al zal dat heel moeilijk worden. Nogmaals gefeliciteerd!
Oh meid, wat vind ik dat heerlijk voor je! Hartelijk gefeliciteerd met dit super nieuws! Ik weet zeker dat Sterre* er voor jullie kleintje zal zijn! Liefs, Josien