Mijn zoon heeft al een behoorlijke berg speelgoed maar eigenlijk speelt hij het liefst met dingen die geen speelgoed zijn. hier zijn de volgende dingen faforiet - tubes met zalf - lege chipszak - lege dozen - alles waar een labeltje aan zit en op nummer 1 staan de afstandbediening, mijn telefoon en de tablet, maar daar mag hij niet aankomen Waar spelen jullie kindjes graag mee?
Hahha dacht ook laatst waarom die dure speelgoed kopen. De mijne speelt het liefst net de afstandbediening dan wilt ze ook zappen. Tubes zalf Papier(die eet ze t liefst op) En alles waar een label aan zit. En sinds twee dagen de knoopjes aan haar jas. Oh ja en lege flessen.
Mijn dochter is twee en speelt nu met haar spaarpot, ik moet et geld er steeds uit halen en zij doet het er in!
Hier is alles favoriet waar het woordje 'nee' bij hoort Snoertjes, keukenkastjes, grote bloempotten, de krantenbak... En uit het bakje wat naast haar aankleedkussen staat pakt ze steevast net datgene wat ze niet moet pakken; het nagelschaartje, potje vitaminedruppels, tube bepanthen.. En als je het afpakt wordt ze boos Soms geef ik haar expres al iets in haar handen zodat ze even bezig is, maar meestal wordt dat achteloos naast zich neer gegooid Ohja en drinkbekers worden hier niet gezien als drinkmateriaal, maar als object om mee op de tafel te rammen
Hier ook ja!! Leuk is dat hè? En idd tubes zalf, een schone luier, ab, iPad en telefoon zijn hier ook favo! Maar het allerleukst: achter me aan lopen en alle deuren voor me dicht doen, keukenkastjes en kledingkasten enzo...... Erg handig als je de was aan het opruimen bent
- kartonnen doosjes - deuren en kastdeurtjes sluiten (soms ben ik nog druk doende met iets uit een la te pakken, maar meent mijnheertje dat de la alweer dicht moet) - vaatwasser zeepklepje sluiten en vaatwasser dichtdoen (hij helpt ons altijd mee) - met de stofzuiger en zuigmondjes spelen - met het ballonpompje en de ballenpomp spelen - met rollen wc-papier spelen - met pannenonderzetters en onderzetters van glazen spelen - met de oudpapiermand spelen
Hihi grappig en klopt helemaal. Hier: 1- afstandsbediening 2- mama's mobiel 3- stofzuiger 4- lege dozen 5- tube creme 6- wasmachine knopjes indrukken (wat ben ik blij met mijn child-lock ) 7- reclame foldertjes bekijken en verscheuren en er zijn er vast nog veel meer
hihi dat van die deuren gebeurt hier ook, maar dan bijvoorbeeld, ik loop de badkamer in, hij zwaait lief, doet de deur dicht en gaat voor de deur zitten.. haha, heel gepuzzel soms om er dan weer uit te komen
Zoon heeft al een eigen (kapotte) afstandsbediening en muis, maar toch zijn die waar hij niet aan mag komen veel interessanter. Kastjes en lades, nu alle kastjes zijn beveiligd, heeft hij de koelkast ontdekt. De prullenbak, de handvatten van de kattenbakken, papier, lege dozen, oude blikken van de flesvoeding. In de tuin vindt hij de tuinslang erg interessant en de plantjes. En de staarten van de katten (2 vd 3 katten zijn gelukkig nog zo slim om weg te lopen)
Trouwens speelt ze hier ook graag met de rvs schoteltjes en een lepeltje ( van de koffie van vriendlief). Lekker timmeren en muziek maken... Als ze het koffieapparaat hoort komt ze al heel blij onze kant op lopen.....
Oh zo herkenbaar. Veel speelgoed, allemaal niet interessant of maar heel even. Mijn telefoon daarentegen is razend interessant De vaatwasser (pogingen tot afleren falen, dat ding is gewoon TE boeiend) Stofzuigen is dikke pret maken, er bovenop gaan zitten, d'r achter aan hobbelen. Tijdschriften, reclamefolders Tubes en potjes enz. enz.
Hier met stip op 1 de afstandsbediening. Nu heeft hij er 1 die niet werkt maar dat frustreert hem want dan drukt hij ergens op en dan gebeurt er niks. De echte is dan toch veel leuker
Klopt helemaal. Mijn moeder zegt ook altijd: kinderen hebben geen speelgoed nodig om te kunnen spelen. Hier wordt veel met pannen en pollepels gespeeld. De gieter heeft een nieuwe functie als pet. Lepels zijn echt favoriet. Zo erg dat inmiddels al mijn thee lepels zijn verdwenen. Liggen vast onder de bank en kasten. Hij 'pikt' ze uit de koffie kopjes en gaat er mee trommelen. Mijn telefoon is ook erg leuk, evenals de billendoekjes. Zolang het geen gevaar opleverd mag hij thuis met potten/pannen e.d spelen.
Afstandsbediening ondanks dat ze haar eigen niet werkende heeft, ristselende zakjes papiertjes, tijdschriften iPad , lege flessen, lege pakken drinken, stapel opgevouwen wasgoed ( niet opgevouwen is nit interressant)
Mara heeft een lege mandarijnen-doos. Daar gaat ze in zitten alsof het een bootje is met daarbij "daar gaan we" zeggend. Zo leuk!
Hier speelt ze graag met: dopje van de fles, tupperware bakje waar ik de koekjes in heb, mijn slipppers???