Hoi hoi, Mijn naam is Carmen en ik ben hier nieuw. Ik ben mama van een prachtige dochter van 5 jaar. Op dit moment ben ik zwanger van ons tweede kindje... Ik ben nog niet zo ver... ben iets meer dan 7 weken. In september vorig jaar heb ik helaas een miskraam gehad en nu 5 maanden verder wederom zwanger.. Ik hoop echt dat het deze keer goed gaat. Ben met tijd en wijlen wel bang hoor. Maar wat ik met jullie wil delen is.. dat ik na twee dagen overtijd een test deed en deze was negatief. Jullie kunnen je vast voorstellen hoe teleurstellend dat is. Ongeveer een week later op 2de paasdag nogmaals getest en deze was positief. We natuurlijk helemaal in de zevende hemel. Maar wat nu zo bijzonder, gaaf, bizar is.... is dat met onze dochter wij ook op tweede paasdag erachter zijn gekomen dat we een kindje kregen!!! Dus onze twee kindjes zullen vlak na elkaar jarig zijn of in het minst gunstige geval op dezelfde dag.. De eerste keer was ik 9 december uitgerekend en ze is 1 december geboren. Nu ben ik 27 november uitgerekend. Nu maar hopen dat de kleine niet te laat geboren wordt. Aanstaande dinsdag hebben we de eerste echo.. Ik hoop echt dat deze keer alles goed is!
Dat is wel heel toevallig en mooi! Lijkt mij ook niet zo leuk als ze op dezelfde dag jarig zijn maar goed, what are the odds Ik hoop voor je dat alles goed gaat. Ik zelf ben een week voor jou uitgerekend. Blijft spannend Heb je al een echo gehad?
Van harte gefeliciteerd! En wat een toeval. Voortaan is 2e paasdag vast een enorme feestdag bij jullie