Hallo mama's en future mama's! Ik ben nieuw hier aangenaam ik ben Floor! Ik wil een bijzondere ervaring met jullie delen die ik het liefst al van de daken schreeuw! Maar daarvoor is het net iets te vroeg. In augustus 2015 hebben mijn partner en ik helaas een miskraam gehad. De curretage heeft plaats moeten vinden in het buitenland op Kreta en dat was een hele heftige ervaring. Ik zou eigenlijk uitgerekend zijn op 2 april 2016. Sinds dien de hoop niet opgegeven en gewoon doorgegaan met proberen. En nu net! Een positieve zwangerschapstest 1-2 weken van clear blue! wat is nu het bijzondere hieraan? Volgens mijn cyclus heeft de bevruchting plaatsgevonden rond 2 april! Hoe bijzonder is dat.. Ik ben er die dag nog zo mee bezig geweest.. On top of that ben ik uitgerekend op de verjaardag van de belangrijkste persoon in mijn leven , mijn mama . Ik weet dat ik nog niet te enthousiast moet proberen te zijn , omdat het nog zo vreselijk pril is! Maar ik ben blij dat ik hier anoniem toch een klein beetje van deze (voorzichtige) vreugde met jullie kan delen en ik kijk ernaar uit jullie verhalen ook te lezen!
Super leuk! Proficiat, En ja gelukkig kunnen we hier anoniem onze gedachten kwijt die we nog niet luidop durven zeggen haha geniet ervan floordewi
Dat is erg bijzonder, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een hele fijne en goede zwangerschap tegemoet gaat!