Hallo mama's Afgelopen maandag moest ik ongesteld worden, tot op de dag van vandaag ben ik dat nogsteeds niet maar test de heletijd negatief.. Ben nu sinds vanmorgen gestopt met testen ik ga nu pas weer eind van de komende week testen als ik nog niet ongesteld ben. Heb al wel vanaf vorige week zondag buikpijn en elke dag wel buikpijn alsof ik denk dat ik ongesteld moet worden.. Word er wel een beetje onzeker van wat er nou gaat gebeuren. Zwanger of toch ongesteld worden Veel liefs.
En wanneer mn eisprong was qua testen enzo weet ik niet. Had altijd een cyclus van 28 dagen dus denk dat mijn eisprong rond 6 april was ☺
4 stuks want ben in oktober bevallen en in december had ik weer mijn eerste menstruatie. Moet er wel bij zeggen dat ik 1x een cyclus had van 24 dagen
Na de geboorte van onze zoon ben ik bewust niet aan anticonceptie gegaan omdat we dus nog graag een 2e kindje willen. We hebben dus ook onbeschermde sex en als het raak is is het raak denken we maar ☺ Maar vind het dus zo gek dat ik nog niet ongesteld ben terwijl ik al 4x ongesteld ben geweest en best wel regelmatig