Weer zwanger na 2 miskramen

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Liyana, 1 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Zijn er meiden die na 2 miskramen zwanger zijn of misschien al bevallen van een gezonde baby?

Het is nog 4 dagen tot m'n NOD maar ik heb gisteravond en vanochtend poaitief getest met de zwangerschaptesten van sensibaby. Het is natuurlijk nog wel even spannend of het allemaal goed blijft gaan aangezien ik al eerder 2 miskramen heb gehad. Dit wordt dus mijn 3e zwangerschap en 1e kindje. Ik ben echt zo bang dat het weer mis gaat :(

2. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Allereerst gefeliciteerd met je prille zwangerschap! Ik ga voor je duimen dat het dit keer wel een plakbaby is!!
    Ik ben ook weer zwanger na 2 miskramen.. De eerste 12 weken waren echt killing, maar onthou dat het nog steeds vaker wel goed gaat dan niet.

3. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Dankje! Ik ben echt superblij dat dat ik positief getest heb, maar aan de andere kant vind ik het ook heel eng.. Bang dat het wéér misgaat. Ik hoop ook dat het deze keer een plakbaby is en ik ben blij als de eerste weken voorbij zijn!

Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb je al kinderen of wordt dit je eerste?

4. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ik ben in eind december bevallen van een doodgeboren jongetje met 40 weken. Dus dit word de tweede maar wel de eerst levende..

Ja die eerste weken gaan nooit meer zo onbezorgd zijn. Ze zijn voor iedereen spannend, maar na een miskraam helemaal. Zorg voor veel afleiding dan gaan de weken lekker snel voorbij.

Deel Deze Pagina