Hallo allemaal, Wie heeft iets zinnigs te zeggen over mijn rijtje ovu testen? Ik weet even niet wat ik ervan moet denken. Helaas waren mijn eerste testjes op en moest ik over op plan B. Is er een piek geweest, of moet hij toch echt nog gaan komen?
Ik zie helaas geen piek. Heb je ook 2 keer per dag getest? Misschien heb je je piek gemist? Hoe lang is je cyclus normaal? En je lf?
Dan zie jij dus hetzelfde dan mij Eerste dagen 1x daarna vaker op een dag getest, dus kan hem bijna niet gemist hebben. Zit pas in mijn 2e ronde, dus geen stabiele cyclus. 1e ronde was 31 met een LF van 11
Test je iedere dag op hetzelfde moment? Niet te veel drinken voor je gaat testen.. Lastig, van waar zijn deze ovu testen?
Jazeker, ik heb voor mijn vorige zwangerschap zoveeeeeel getest. Met 1x testen rond 17.00 Met 2x komt rond 12.00 erbij Gisteren 3e keer rond 21:00 Deze testen komen van wish, en geen idee of deze wel goed werken Maar test vrolijk verder
Zou echt overstappen naar de gevoelige van zwangerenkids en voor nu zoveel mogelijk om de dag gezellig maken. Ik heb ook eens een maand geen piek gevonden maar was die maand wel zwanger