Bizar, pas bij bevalling weten dat je zwanger bent

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mel05, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hahaha:D
    en na 9 maanden durfde niemand meer te zeggen: goh wat trapt daar? want stel dat het een kwabje vet is dat blubberd:D

maar ff serieus: het lijtk me ook behoorlijk traumatisch om te moeten bevallen zonder dat je weet dat dat ging gebeuren. Maar ook dat je opeens met een babytje zit. normaal heb je 9 maanden (en langer als je bezig bent met klussen) om je erop voor bereiden.

2. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Wat bizar! Ik kan het me niet voorstellen.. Het zou best kunnen, maar ik heb toch wel geweten dat ik zwanger was, vooral op het laatst..

Lijkt me ook moeilijk hoor, ineens een kind. Het is natuurlijk hartstikke mooi, maar je krijgt wel een heel nieuw leven ineens in je leven, zonder dat je je er uberhaupt op hebt kunnen voorbereiden..

3. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Wat een schok moet dat zijn geweest. Hoop dat ze er wel van kan genieten.

Niet merken dat je zwanger bent is moeilijk voor te stellen, maar ik kan het wel begrijpen. Ik had een voorliggende placenta. En het getrappel en vooral gedraai was makkelijk te verwarren met mijn darmen hoor. Niets te zien van al het getrap (het groter worden van mijn buik zeker wel) en ook bijna niets te voelen aan de buitenkant.

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik ben ook altijd wel wat verbaasd als ik dit soort verhalen lees, maar ik zal niet zeggen dat het zo is. Het lijkt mij inderdaad ook best traumatisch om mee te maken. Een kindje krijgen waar je je helemaal niet op voorbereid hebt, geen voorpret etc.

Op Travel en Living van Discovery begint za. 21 nov. de serie 'I didn't know i was pregnant'.
    Ben heel erg benieuwd naar die verhalen

5. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    #45 Lauraa98, 15 nov 2009
    Laatst bewerkt: 15 nov 2009
    Hier nog een bokster haha:D
    Ik heb het wel eens eerder gezien op discovery. Ik keek altijd dat programma traume live e.r.
    Kwam er een vrouw binnen die heel heftige buikpijn had en een paar uur later had ze een kindje in haar armen.
    Ze wist dus ook niet dat ze zwanger was.
    En je zag ook echt NIET dat ze zwanger was! Ze was een wat dikker persoon maarja.

Bokt doet het nu helemaal niet bij mij.. dus ik kijk het later ff

groetjes flubjuh

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.811
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat was het voor haar dus ook... zij 'moest het kind niet' . Haar relatie was alweer 8 maanden uit... en nu zat ze ineens van het ene op het andere moment met een (gelukkig gezond) kind?! En net wat iemand al zei: Geen spulletjes of niets in huis...

Kijken of ik het kan onthouden van die serie, dat zou ik best willen zien.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hmm die site doet het hier niet.

Mijn vriendinnetje was ook al ruim 20 weken zwanger toen het werd ontdekt.Ik geloof zeker dat het mogelijk is.
    Het lijkt me vreselijk als je zo onverwacht ineens aan het bevallen bent...niks voorbereiding :(

8. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Verdikkie, wij hebben jammer genoeg de travel en living zender hier niet. Zie wel regelmatig voorstukjes hiervan op de gewone Discovery en het lijkt me dat daar veel interessante programma's opkomen..Balen:x

9. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Mijn buik ging nooit heen en weer en voelde Mason sporadisch. Dit door een voorliggende placenta. Dus het kan idd dat je niks voelt

Jemig heftig verhaal voor de kersverse ouders. Hopelijk wennen ze gauw aan hun nieuwe situatie :D

10. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    wow.ik heb wel meer van die verhalen gehoort dat vrouwen of meiden niet eens wisten dat ze zwanger waren.
    ik weet nog wel dat onse oude ex collega haar verhaal vertelde.
    ze had wat last van haar onderrug en last van haar benen en d8 nou dat zo wel bij de over gang horen en ze deed wat oefeningen en ging gewoon door.
    tot dat ze het niet helmaal vertrouwde ging ze naar de dokter en die vertelde dat ze zwanger was.
    ze was toen er stil van ihiih. heeft toen goed zonde jongen gekregen.

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik had een keer een voorliggende en een keer een achter (boven)liggende placenta heb nooit verschil gemerkt qua voelen eigenlijk ik voelde die met voorliggende zelfs sneller :p maar idd kan je kindjes hebben die niets doen..

12. Esdoorn

Esdoorn Niet meer actief

Nou ik heb een druk kindje gehad hoor, tijdens de echo ging ze heel erg heen en weer en trapte schijnbaar tegen mn buikwand maar ik voelde er nooit wat van :)
    En heb gewoon maat 36 hoor dus geen laagje erover heen.

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Misschien had ik ook wel gewoon pech. Vond het zelf igg erg jammer dat ik Mason eigenlijk nooit voelde. Terwijl hij altijd superactief was volgens de echo's. En ook al zag ik het op de echo's dan nog voelde ik niks :$ De eerste keer was ook pas met 23 wkn ofzo. En buiken heen en weer dat al helemaal nooit. Best jammer ,want was wel vaak ongerust doordat ik vrijwel niks voelde.
    Hopelijk een volgende keer beter :D

14. 4days

4days Niet meer actief

Ik dacht zelf ook dat zoiets me nooit zou kunnen gebeuren, maar feit is wel dat ik 4 maanden zwanger was zonder het te weten. Oke, 4 maanden of 9 is nogal een verschil... Maar van tevoren was ik er altijd van overtuigd dat ik het uiterlijk na een maandje zou merken...

Deel Deze Pagina