Ik was even op de website van wehkamp aan het rondkijken en zag dit: Fisher-Price - houder voor iPad - wehkamp.nl Ligt het aan mij of is het bizar om je baby/dreumes met je 650 kostende iPad te laten spelen? Zag ook een rammelaar voor je iPhone. Ook zoiets bizars.. Net of je kindje in de box met de iPhone gaat liggen spelen Fisher-Price - Iphone houder - wehkamp.nl Iemand ook een voorbeeld van bizar speelgoed/dingen?
Hoezo is dat raar? Mn dochtertje speelt er vaak mee. Zijn veel leuke apps voor kleintjes.. Dikkie dik, Nijntje, noem maar op. Ze is dan wel pas 10 maanden, maar ze weet precies welk verhaaltje en liedje ze het leukst vindt.
Nou mijn zoon van (bijna)7 wel,maar ga niet dit kleintje vanaf 1jaar al aan de i-pad zetten! Genoeg ander speelgoed.
Je iPhone in een rammelaar klikken? Vind het bizar om er een baby van enkele maanden oud (zoals op het plaatje van de iphone rammelaar)met je 650 + mee te laten spelen ja, en dan ook nog in een rammelaar geklikt Het moet niet gekker worden..
Ik wel. Liggen we samen op de grond Dikkie Dik liedjes en verhaaltjes af te spelen. Hebben we de grootste lol. Op de iPad.
tja raar.. ja ik weet niet. Vind het wel slim bedacht eigenlijk, denk dat het goed verkocht word maar ik zou er niet 1 seconde aan denken om onze dochter met mn ipad te laten spelen
Idd. 7 jaar vind ik heel wat anders dan een baby die nog in de box ligt te laten spelen met je iPhone in een rammelaar, dat vind ik echt bizar.. Je legt toch ook geen laptop of portable dvd speler in de box? Wat moet een baby daarmee? Duur speelgoed ook
Je hebt gelijk...het is bizar en toch doen heel veel mensen het Mijn zoon speelt ook spelletjes op mijn telefoon...alsof het niet stuk kan gaan
Geen haar op m,n hoofd! Mijn telefoon is verboden terrein voor mijn zoontje dus laat staan dat ik er een rammelaar bij koop. Hij heeft speelgoed zat dus hij gaat daar maar naar kijken. En filmpjes kijken etc doen we wel op de pc of tv.
Huh? Gaat toch niet alleen om rammelaars? Die iPad-houder in de OP hebben wij er ook om zitten. En als ze Nijntje aanzet, dan is dat wel degelijk interactief. Moet ze ook dingen op het scherm aanraken enzo. Dus ze speelt er echt mee.
Nou mijn kleine speelt ook met mooi en leuk speelgoed en is ook al blij met een stuk papier. Toch heb ik zo'n iphone houder en ze vind het super! Ze snapt dat al helemaal. Ik ben er dan ook voorstander van. Je kunt je kinderen wel alleen maar met houten speelgoed laten spele maar deze generatie krijgt later alleen maar te maken met smartphones, tablets etc. Naar mijn idee juist goed dus om ze al vroeg kennis te laten maken met zulke dingen op een speelse manier.
aan de reviews op wehkamp te lezen is het toch een gewild product ben benieuwd of hij veel als 5 december of kerstcadeau word gegeven
En dat kan een iPad niet zijn? Zitten leuke dingen op voor een kleintje hoor. Zo vindt ze het heel leuk om met dierengeluiden bezig te zijn. Dan raakt ze een koe aan en hoort het "boe" geluid. En dan doen we het samen na. Maar zij bepaalt dan welk dier ze wil horen. Ze ligt in een deuk als de koe iedere keer boe zegt als ze hem aanraakt.
Mijn dochter van drie weet precies hoe de iPad werkt. Tja ze gaan er toch mee te maken krijgen. Het is niet zo dat ze niet met gewoon speelgoed speelt, nee ze mag eens per dag of zo op de iPad spelen. Ze bedient hem helemaal zelf. Ik zie het probleem niet zo, het is 2012. Maar oké om nu een 1 jarige in de box te zetten en je iPhone of iPad in een rammelaar klikken zou mij ook te ver gaan. Zou er best wat opzetten voor zo'n kleintje maar nee nog niet zelf mee spelen.