Hier met 5-12 trouwens wel een schoonmaaktrolley, haar eigen stofzuiger/dweiltje, handveger en blik...hoe cute, ze gebruikt nu steeds het mijne
pas op!...kinderarbeid! ach als kinderen daar nu blij van worden waarom niet hier krijgt dochterlief met 5-12 een wii
Pas op hoor dat niemand melding maakt van kinderarbeid. Hier krijgt onze zoon 5-12 en met zijn verjaardag speelgoed waar die zelf mee moet spelen. Een trekker, duplo, een kraan op een vrachtwagen dat soort dingen. hij kan straks nog lang genoeg gebruik maken van de pc en alle andere spellen en dingen. Gelukkig boeit het hem ook helemaal niets.
Ow nee een foutje heel heel heel soms lees 3 keer gebeurd tot nog toe wil die zeker 1 keer op het knopje drukken als papa op de playstation bezig is.
Bekijk bijlage 278778 Serieus nooit begrepen waarom je een kind een wapen zou geven ook al is het een speelgoedgeweer. In mijn ogen is dit dus raar speelgoed.
Vorige week op de kermis konden de kinderen dus bij touwtje trekken zo'n ding "winnen"echt belachlijk! Gelukkig is di evan mij gek op auto's,tracktors etc!
Misschien omdat dat gewoon leuk is ? Wij hebben de oudste ook een auto gegeven, de originele Lightning Mcqueen van Cars .. Geweldig vind hij het, lekker rond rijden buiten, waarom niet ?
Sinds J. 2 jaar is ben ik in het bezit van de Iphone en J. doet er dagelijks een spelletje op, kijkt een filmpje of luistert muziek. Prachtig vindt ie het en hij kan het goe-oed! Jeetje.. Mooi om te zien!
Ik ben lekker ouderwets, ik geef lekker playmobiel of een leuk spelletje kado, en heb ook nog twee grote tonnen met lego gratis gekregen en die pak ik ook in Geen spellen voor de DS, WII of ander soort troep waarvan ik vind dat een kind van 5 nog niet mee hoeft te spelen.
Definities van leuk kunnen verschillen en wat nodig is ook. Van de 5e trede van de trap springen vindt mijn zoon leuk, mag dat mag hij niet. Gevaarlijk? Misschien maar ik vind het vooral gewoon niet nodig. Doe en koop vooral wat je goed vindt maar mijn vraag blijft.. waarom
ik snap daadwerkelijk niet van het feit dat kinderen op een tablet of telefoon moeten spelen. hier hebben we beide in huis ook een laptop en een gewone pc maar de kinderen mogen er echt niet op spelen hoor. hier krijgen ze dus ook echt geen kinder pc of ingen voor xbox ps3 oid. hier krijgen ze gewoon speelgoed. pc's ect kunnen ze nog lang genoeg mee bezig zijn
En mijn antwoord blijf OMDAT hij het leuk vind, hij is fan van Cars en wij konden het ons veroorloven dus waarom niet ? Jeetje zeg, mag jouw kind niet gewoon speelgoed hebben wat alleen voor de leuk is ? Ze hoeven er toch niet altijd maar van te leren ofzo ?
laats was ik op de kermis en toen zag ik dat kinderen van die nepsigaretten konden winnen! Te bizar gewoon!
Mijn vriendin kreeg van iemand als kraamkado "sophie de giraf". Was schijnbaar een erg gewild beestje,het is vooral fijn voor kindjes om op te kauwen als ze tandjes krijgen..alleen zat er een piepje in,dus als ze op dat ding lag te knagen leek het wel een hondje....persoonlijk vindt ik dit echt een raar stuk speelgoed!
Ooh E. heeft een roze Audi TT.. en geweldig dat ze hem vind! Oh, wat leuk! nou, ik heb dus ook een stempel als "dat soort"
En dat is ook echt cultureel bepaald. In Nederland is schietspeelgoed 'not done'. In andere landen is het normaal. En gaan kinderen met een jaar of 5 mee met mama en papa op jacht. Echte dieren schieten.
Idd. Volgens mij is er niets zo cultureel bepaald als opvoeding. Wel of niet samen slapen, borstvoeding, noem maar op. En speelgoed is daar ook een uiting van.