klopt...of na school op je 12e je eigen geweer pakken om in de tuin op blikjes te gaan schieten samen met je vriendjes( Texas)
In het overgrote deel van de westerse 'beschaving' is dit niet normaal hoor en wordt zo'n speelgoedgeweer niet geassocieerd met de jacht maar met oorlog. Even voor de goede orde: ik ben als kind en tiener regelmatig op de jacht geweest maar no way dat er zo'n ding bij ons in huis kwam. Dit heeft niets met de jacht te maken maar alles met oorlog.
Sinds wanneer is Texas normaal? Er is niets voor niets al jaren een strijd gaande over de verkrijgbaarheid van wapens in de VS.
Hmm wij hebben hier een anatomisch model van een kies staan. Dat is dus eigenlijk een puzzel. Dat heeft al heeft wat bevreemde blikken opgeleverd
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/383879-wie-gescoord-voor-5-december-16.html bericht 160 Dat het BESTAAT!!!!
Hahaha. Dat is idd het mooiste voorbeeld wat ik in lange tijd gezien heb!! Denk meteen aan Barbie...lol.
Moest even denken.. maar je bedoelt natuurlijk dat kind van TV Ja, inderdaad.. lekker voorbeeld zo'n kado
Lekker man, die wil ik ook ! Waar kan ik die kopen, dan heb ik tenminste wat bruinere kindjes nu zijn ze bleek en dat ziet er niet uit.