Bizar/"raar" speelgoed

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Mijn zoon van 3 speelt graag op een Ipad dus dan heb ik liever een goeie beschermhoes eromheen :D maar veel jonger dan 3 zou van mij niet mogen, zo graag hoef ik ook niet van m'n dure spulletjes af ;)

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Hierook hoor, mn zoontje was al vanaf dat hij de telefoon vast kon houden helemaal gefascineerd erdoor en we zette ook onder de luier verschonen een filmpje op en mocht hij de telefoon vast houden.. Nu met 1 jaar speelt hij ook op mn ipad.. Zijn genoeg leuke apps voor hem..

Hij speelt ook met blokken, auto's etc maar soms vind hij het leuk om op de ipad op de bank te ' spelen '

3. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Onze dochtertje van 1,5 jaar speelt er ook weleens mee. Ze weet precies hoe alles werkt. Ze speelt altijd graag puzzles, tangrams, ipawn vissenspel (wel zonder hengel), hide & seek en nog wat andere dingen. Echt knap :)

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Offtopic: dus even gewist.

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ow zo slecht hahaha....;)

Maar nee serieus, die spelletjes zijn ook best leerzaam.
    Dus ik ben wel even benieuwd hoe die dierenapp heet? Want ik denk dat mijn zoontje dat wel leuk zal vinden.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zie steeds berichten voorbij komen van mensen die zeggen dat hun 2jarige spelletjes doen op de i-pad.....oké!
    Maar kijk even naar het plaatje van ts, dit is geen 2jarige maar een "baby".

Zoonlief doet wel al vanaf zijn (geloof) 3de spelletjes op de computer.
    En inderdaad,tegenwoordig gebeurd alles via een computer en dit is inderdaad 2012.
    Maar ik ga onze dochter ècht niet met 8maanden aan de i-pad zetten.
    Er bestaat ook nog zoiets als "baby-tv"!!

Ik had bij zoonlief van die boekjes die begonnen te zingen en te doen...jeetje....zelfs midden in de nacht. Hahahaha

7. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Onder ongeveer 1 jaar vind ik wel te vroeg :p

8. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    De baby op de foto is volgens mij gewoon voor de show. Oudere baby's, die ook met ander speelgoed spelen, kunnen vast ook wel met een iphone of ipad spelen, ze doen gewoon maar wat (wat de ouder telkens voordoet) tot ze doorhebben dat een bepaalde handeling een bepaald gevolg (geluidje ofzo) heeft. En als ze dat dan leuk vinden (dan gaan ze dus lachen en enthousiast doen;)) dan vinden ze het dus leuk....

Dat onderkwijlen en wegsmijten zal ongetwijfeld gebeuren....vandaar dus die omlijsting voor eromheen....en zonder begeleiding lijkt het mij dus geen goed plan als je wilt dat je toestelletje heel blijft. Maar heb er verder geen ervaring mee, heb dat spul niet :)

9. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Jaaaa die hebben wij ook, zo grappig!

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Oja verschrikkelijk, hadden wij met een zingend stoeltje van Fisher price. Je schrikt je rot omdat je denkt dat er iemand in je huiskamer staat.

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ben je dan niet bang dat je kat het hele glas bekrast :)
    ik ben er gewoon enorm zuinig op, dus kan er me weinig bij voorstellen :D

maar kennen jullie nog ander ''raar'' speelgoed in jullie ogen?
    of ben ik de enige die sommig speelgoed ''raar'' vind en wat me opvalt dat ik denk ''huh''??:(

12. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    FF oftopic.

Wat zijn de namen van die spelletjes voor baby's op de ipad?

Mijn dochter lijkt er ook een voorliefde voor te hebben dus dit leek me wel leuk!

13. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Knappe kat als hij met zijn nagels in glas kan krassen.. :p

Zelf heb ik het niet zo op dat Vtech-spul. Je weet wel van die plastic 'troep' waar herrie uit komt.
    Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die dat juist leuk vinden.

14. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
  15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
  16. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Fischer price heeft die. Helaas in het engels.
    Nijntje is hier nog favouriet.

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

mijn dochter heeft er al zeker 3 maanden mee en ze speelt gewoon met de iphone erin hoor..

18. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Vind het ook iets te ver gaan ja.. Geef ze een gewone rammelaar haha.

Wat moet je voor hun verjaardag geven? Ze zullen alleen een ipad willen denk ik..

19. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
  20. glimworm

glimworm Niet meer actief

Wat is er mis met een mooie blokkenton? of een legpuzzel?

Ja onze kinderen groeien (straks) met al die gadgets en bijbehorende technologie op, De meesten uit onze eigen generatie (jij en ik dus) zijn er niet mee opgegroeid en toch, iedereen weet hoe het werkt. Maar onze kids zijn tegenwoordig zo slim dat ze daar heel snel mee vertrouwd zijn, dus mijns inziens hoef je je kind van 1 echt nog niet met dit soort "duur speelgoed" te vervelen. Dat leren ze later snel genoeg!

hier wordt het iig zo lang mogelijk uitgesteld. Wat een ander doet, ook prima!

Deel Deze Pagina