Leg me eens uit waarom je het zo lang mogelijk wil uitstellen? Het is niet of/of. Maar en/en. Natuurlijk heeft ze ook blokken, houten loopwagentje etc. Maar ze speelt ook met de iPad.
nou als ik mijn dochter dit geef van 1, kwijlt en kouwt ze mijn hele telefoon eronder dus spelen is het niet hoor, ze ramt er ook echt wel mee...nou leker, een kapotte telefoon wat heb je er aan en waar is dat goed voor? kijk liedjes zingen en video laten zien vind ik wat anders dan als je hem in zon ding drukt hem hem/haar er mee laat spelen. Ik laat ook wel filmpjes zien maar zij krijgt mijn telefoon niet in haar handen. Als ze 7 zijn vind ik het een ander verhaal, dan zijn er best leuke spellen e.d. en ach als je er bij zit.
Ja, daarom vond ik het bizar dat d'r een iPhone rammelaar bestaat Zoals wehkamp het beschrijft is het een leuke rammelaar met een spiegeltje er achterop Toen mijn zoontje een baby was gooide hij dingen alleen op de grond en smeet ze weg of gebruikte speelgoed als kauwding als hij last had van doorkomende tandjes. Daarom vond ik het best raar. Mijn baby van 6 maanden zou echt niet functioneel met een iPhone kunnen spelen, enkel gooien of op kauwen Met je kindje een spelletje doen op je iPhone of ipad oké, maar hem gebruiken als rammelaar in de box zoals op het plaatje vond ikzelf iig vreemd Maar echt niemand speelgoed tegengekomen dat je dacht "wat raar??"
Wij hebben ze beide, onze oudste zoon van 3 speelt op de IPad, puzzels etc. Onze jongste dochter van bijna 1 speelt met de 'rammelaar' met vrolijke geluidjes. Ik vind ze echt een uitvinding hoor!
Juist, net als vele hier die totaal geen idee hebben maar wel heel negatief gaan lopen roepen want ja je kind gooit dan toch je telefoon stuk? Nee dus, daarom is de case dus ook, vochtvrij,kan op gekauwd worden, kan tegen een flinke stoot en met een speciale fisher price app, kan ze rammelen en geeft hij speciale geluiden, kan ze een poppetje aanwijzen, benoemt ie dat en komt de volgende en ja mijn dochter kan daar onwijs goed mee om gaan en snapt goed hoe dat werkt En ik heb de case al meer als een half jaar en tis leuk en handig voor 15 min, als je bijv in een wachtkamer zit of iets dergelijks, altijd makkelijk om mee te nemen,want mijn mobiel heb ik altijd bij mij... en ja verder speelt ze de hele dag met normaal speelgoed en blokken sommige mensen doen alsof je een baby een lolly geeft ofzo kom je nooit in speelgoed winkels daantje? zo raar is het inmiddels niet meer hoor
Heb de kat app gedownload.. Geweldig haha.. Onze prinses, het luiste beest ter wereld heeft een half uur naar dat schermpje lopen slaan.. En maar naar haar pootje kijken waar dat muisje was... Sorry.. Ff off-topic...
Mijn dochter van bijna drie speelt ook regelmatig op mijn telefoon. Dat vindt ze echt helemaal geweldig en ze is er erg handig in. Ik weet niet of ik zelf zo'n rammelaar zou kopen, maar waarom zou het bizar zijn? Als mensen het willen hebben, dan is dat toch helemaal prima? Ik snap het punt niet helemaal. Zou je een mindere ouder zijn als je je kind ermee laat spelen?
nou sorry hoor maar een telefoon van 400 euro ga ik niet als lolly geven nee (heb het dan over de leeftijd van een jaar) er is zoooooooveel speelgoed en dan moet ze uitgerekent mijn telefoon?? En dan kan het wel tegen een stootje maar ik zie hoe ze met dingen rammelt en doet...nee ik vind het echt zonde. maar idd als een ander het wil maakt ook niet uit hoor dus niks negatiefs, het is gewoon mijn mening en ik zou het niet doen. wat een ander doet prima toch?
Onze dochter heeft ook regelmatig mijn telefoon te pakken om Bumba te kijken of een spelletje te doen of rammelen met de rammelaar. Ze mocht t met mijn oude telefoon en was r niet zo blij mee toen ze t ook met mijn nieuwe wou. Tja, mn eigen schuld, nee is nee, maar ja is ook ja. Ze is er over t algemeen wel voorzichtig mee en als ze t zat is legt ze m weg op tafel. Ze is er al erg bedreven in en weet precies hoe ze m van de toetsenblokkering af krijgt. Ik vind t nu niet meer zo erg, alhoewel dat eerste krasje wel ff jammer was. En nu, tja had t geen telefoon moeten worden. Heb dan wel geen iphone maar tis duur zat. Had als ik een iphone had wel zon case gekocht, had wel een hoop krassen gescheeld. En ja, ze heeft in de auto ook een portable dvdspeler voor de lange afstanden, waren hier erg blij mee toen we op vakantie gingen naar Frankrijk (las dat, dat ook erg raar is voor een 1jarige) Maar ze is net zo blij met haar houten sesamstraat puzzel en haar kartonnen boekje waarin ze appels en peren leert tellen. Ik zie t probleem echt niet. Maar nu ben ik ook al van een generatie die is opgegroeit met computers en mobiele telefoons. Wellicht scheelt dat ook al qua perspectief op iemand die rond de 20ste ermee geconfronteerd werd en niet op school altijd op computers moest werken.
Nee voor ons hoeft het ook niet, als zoon jaar of 7 zou zijn, is het misschien een heel ander verhaal...Dan maar ouderwets en niet mee gaan met de tijd. Maar we hoeven zelf ook niet van al die gadgets. We hebben nog lekker de "oude koelkast"als telefoon, alleen om bereikbaar te zijn voor onderweg. Dus voornamelijk voor nood. En verder redden we het prima. ik mis niks..
Hier is de iPad ook heilig, maar ze mogen er echt wel een spelletje op spelen of een filmpje op kijken. Zeker de oudste, hij weet dat hij niet met de iPad mag lopen en blijft keurig op de bank zitten. Hij geniet dan echt.
Oh, ik bedoel heilig dat ik niet zonder kan mijn gastouder had laatst een ipad gekocht en die kon iets niet vinden, toen had eef gezegt "ooh, kom maar hier, ik heb er ook een" haha.. Er staan echt bakken vol met spelletjes voor eef op, van puzzels tot dora's adventure en alke toca boca spellen.. Spelen graag thee partijtje met z'n tweetjes
Onze dochter van 2 jaar weet ook al prima hoe een iPad werkt, zat namelijk al vanaf 3 maanden met opa op de iPad te spelen. Hebben thuis geen, en vind ik niet zo'n probleem. Opa zet er voornamelijk apps voor haar op, en ze weet precies wat ze wil doen.