bizar...sint aankopen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tulip, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ach, je kent de context niet toch?
    Hier hebben we in de laatste dagen nog wat bij gekocht omdat zoon EINDELIJK vertelde wat hij graag wilde hebben naast een tafelbelletje (dat bleek een zwaard te zijn).. dat hebben we dus nog gehaald een paar dagen van te voren.

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik snap uberhaupt niet zo goed wat nu precies je punt is.
    Ben het met Yummy eens... Vind dit soort topics veel vreemder dan een moeder die last minute nog een kadootje koopt :)

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ook ik snap je punt niet helemaal.
    Wellicht had ze nog niet genoeg gekocht en kwam dochter nu eindelijk met een idee.
    Ik heb op het laatste moment (woensdagmiddag) nog een kadootje geruilt bij intertoys omdat mijn dochter het ineens dagen achter elkaar over een fur real puppy had (en ik had de kat gekocht)

4. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Tsja hier zijn de kadootjes ook last minute gekocht hoor. Mijn man ging vanuit zijn werk naar de Bartsmit. Hij hing met mij aan de telefoon terwijl ik thuis door de gids bladerde en aangaf wat hij moest kopen (daar had ik kruisjes bij gezet samen met m'n zoon) Moeten mensen ook wel gedacht hebben wat vreemd :D

Maarja ik kan moelijk zelf kadootjes halen als ik geen opvang heb en met 2 kinderen zit.

5. tulip

tulip Niet meer actief

als ik zelf mn punt maar snap he;) open niks om iemand te veroordelen. Ik sta er gewoon van te kijken dat iemand tegen mij zegt dat ze dinsdagavond nog even snel naar de speelgoedwinkel gereden is omdat dochterlief ineens een ponykasteel wilde wat nog niet in de zak zat. Heeft ook niks met last minute te maken, ik heb zelfs woensdagochtend nog wat gekocht voor mn moeder, maar ik was voor onze dochter klaar en als ze dan ineens iets wil ga ik dat niet op stel en sprong halen.

6. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Misschien had ze nog helemaal niks leuks voor haar kind. En vertelde het kind ineens wat hij/zij wel wilde hebben?

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Als t nog in de zak erbij paste, viel t vast mee :D

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik heb gister de laatste sintinkopen gedaan, want sinterklaas komt vanavond pas, die vond duitsland te ver voor het paard :p nu is het wachten op opa en oma + de rest.
    en ja, ik heb voor daniel ook meer gekocht dan de bedoeling was, hij zag de politiehelm en was gelijk verkocht, aangezien die niet duur was kon ik het niet over mn hart verkrijgen om em terug te leggen. Maar de moter die hij erbij wilde heb ik toch maar niet gedaan :D

Deel Deze Pagina