BIZAR, wachtlijst van 2 maanden!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liescakes, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Ik ben vorig jaar in december geweest met klachten. Even aangekeken, maar de klachten waren nog niet weg ben vorige week opnieuw mogen komen zonder een nieuwe verwijzing en na 3 weken wachten. Moet nu weer over 2 weken terug.
    Heb veel last van tussentijdse bloedingen en veel buikpijn. Ze willen nu mijn baarmoedemondvlies gaan bevriezen zodat ik geen tussentijdse bloedingen meer heb en mijn baarmoeder een mooi slijmvlies op kan bouwen.

Succes met wachten!!! Als je zwanger bent moet je ook 9 maanden wachten :)

2. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Je kan ook confact opnemen met je zorgverzekeraar. Die hebben in het systeem een overzicht hoelang wachttijden zijn. Ook kunnen ze eventueel bemiddelen.

Ik werd toen doorgestuurd door de huisarts. Moest direct door. Sindsdien ook in de mmm. Ben zonder wachttijd overal doorheen gerold. Ja oke de wachttijden die ik heb zijn wachten op menstruaties enzo.

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Vind 2 maanden wel veel ja!
    Ik ben ook doorverwezen ivm extreem lange cyclussen (98,80,enz)
    En hier was de wachttijd zo'n 2-3 week!

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    2mnd is een heel normale wachttijd. Ik heb elke keer 3-4mnd voor een nieuwe afspraak en dan hebben we het nog niet eens over de ivfwachtlijst die veelal 6mnd is. Welkom in de wondere wereld van het ziekenhuis :) Maar vervelend is het wel!

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik vind 2 maanden ook niet heel raar ...

Anders moet je even vragen of je op de "wachtlijst van de wachtlijst" ;) kan komen. Als er iemand uitvalt, kunnen ze je ertussen schuiven.

Deel Deze Pagina