Pffff.... moet je toch niet aan denken...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door puissant, 6 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puissant

puissant Niet meer actief

Doodsangsten door kapotte attractie Didam

Ondersteboven, wat eng al dat bloed wat naar je hoofd loopt....
    Wat beangstigend, en dan niet weten hoelang het duurt....

Hoor dat die eigenaar na 10 min de brandweer nog niet wilde bellen omdat dit hem matriaal zou kosten... na een half uur heeft hij pas besloten hulp in te schakelen. Hij kon niet zeggen dat hij niet wist wat te doen want er werd geadviseerd de brandweer te bellen maar dat wilde hij niet...

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat is dus waarom ik kermisattracties voor geen millimeter vertrouw.

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    He bah zeg,kom je er ook als een plofkip uit.
    Ik vertrouw de meeste kermis atracties ook niet hoor.
    Was vorig jaar in Venlo op de kermis en zag dat een soort van langzame achtbaan opgebouwd was op pallets.
    Dit omdat de straat en stoep niet gelijk waren,maar kom op zeg.
    Ik vraag me af he,in pretparken zijn toch mensen die de veiligheid in acht nemen en de atracties controleren,is dit ook op een kermis?

Ik werkte vroeger bij Center Parcs in de Jungle dome,en daar liep zelf ie,and die over de veiligheid ging en de apparaten controleerde op veiligheid.

4. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Dit is ook precies waarom ik nooit in die kermis attracties zou gaan, gadver het zal je maar gebeuren. Ik ben ook als de dood voor hoogtes dus dat leek me zoiezo al geen slim plan om dan in zo'n attractie te gaan.

Arme mensen die erin zaten en trouwens, wat erg dat die man pas na 30 minuten hulp in ging schakelen omdat het hem anders materiaal koste.. :x

5. megacarls

megacarls Niet meer actief

Wat een slechte zaak zeg! Dat er pas zo laat hulp kwam. Je wordt toch gewoon ook heel naar van zo lang ondersteboven hangen? Dat het hem lekker materiaal mag kosten zeg! Waarschijnlijk is hij nog veel meer kwijt nu omdat hij nalatig is geweest!

6. Talvi

Talvi Niet meer actief

En daarom ben ik geen fan van die attracties.. Wel ongelooflijk dat die man pas na een half uur hulp ging bellen 😠

Deel Deze Pagina