Begin nu best last te krijgen van onderrugpijn, nou ja pijn...alsof je lang geslenterd hebt met winkelen zeg maar. Hoort dit er ook bij.... PFFF vandaag een beetje een onzekere dag, wordt echt gek van mezelf. Maar toch moet ik positief blijven denken. Groetjes
Ik heb er ook last van, en lijkt maar niet weg te gaan. Heel irri, net of je de hele dag in de stad hebt gelopen idd. Denk zeker wel dat dit erbij hoort
Oh ja, ik ken het ook! Maar ik ben sowieso al een rugpatiënt, dus het kan ook daarvan zijn. Maar toch denk ik dat het een symptoon is, omdat ik het alweer bijna een week constant heb. Ach, het is voor een goed doel he.
Tja aan de ene kant denk ik ook dat het erbij hoort, maar na 3 MK's was dat voor mij altijd wel een indicatie dat er iets mis was. Maar goed...het doet me al deugd dat Xena er ook last van heeft gehad en nu al bijna op de helft zit. Mss is het ook omdat mijn houding niet al te best is. Ik heb nl. al grote (.)(.) van mezelf en nu zijn ze errug gevoelig dus neem ik een andere houding aan. Ach! Tis idd allemaal voor een goed doel, ik moet gewoon niet zo neurotisch doen Groetjes Silla
Ik weet hoe je voelt Silla, Ik heb ook een mk gehad en met dat zeurderig gevoel..ja gaat geeft veel onzekerheid...ik wordt gek van mijzelf..maar moet gewoon POSITIEVE BLIJVEN!
Positiviteit is zo belangerijk maar ook wel lastig zeker na het hebben van een MK en dan weer zwanger zijn. Gewrichtspijnen horen er straks ook weer bij . Zaten we maar in een lekker warm land waar het zonnetje altijd schijnt , dan heb je daar ook minder last van.
Hoi Silla, Ik heb het ook.. heb ook een miskraam gehad welke begon met erg pijn in mn rug.. dus vind het ook eng! Maar het trekt wel iedere keer weg dus ga er maar van uit dat het niets te betekenen heeft..
heb ook al een paar dagen zeurderige pijn in mijn onderrug, werd er ook onzeker door omdat ik dit ook altijd had voordat ik ongesteld moest worden. maar nu ik al deze reacties lees maak ik me toch een stuk minder zorgen
Vandaag ook mee opgestaan. Maar het trekt deze keer niet weg. Kep verder geen buikkrampen ofzo. Aan de ene kant voelt het gewoon alsof ik verkeerd gelegen heb of een rare houding heb aangenomen. Maar aan de andere kant maakt het me vandaag erg onzeker!