Ja er zijn echt heel bizarre dingen te koop: BABY MOON WALK - COMBISHOP once upon a time - Google zoeken
Hahaha, die billendroger. Hoe vaak ik heb de billen heb staan blazen.... Daar had ik best een billendroger voor kunnen gebruiken Die dweil is ook wel heel erg handig.
Nou ja, met een mannetje dat het voor elkaar krijgt om de boel elke keer weer onder te plassen Er zitten bijzondere dingen bij Ik geloof niet dat mijn man met de manboobs zou gaan zitten
Vind het paard erg leuk en ook die hoedjes tegen het plassen zijn erg handig. Parfum wordt hier veel gebruikt (ikzelf niet), op de creche staat het op het lijstje met wat je aan het begin van het jaar moet meenemen en elke dag als ze naar buiten komen hebben ze het op..
Er zit best veel bij wat je als cadeautje kunt kopen voor ouders-die-alles-al-hebben. Met mijn astmatische zoon (met eczeem) is parfum niet echt een succes. Vind het ook nogal bizar om dat standaard op baby's te spuiten.
Huh, verplicht parfum meegeven aan de creche? Vreemd zeg. Ik vind die speen echt helemaal geweldig, ga zeker kijken of ik tzt ergens zoiets kan vinden
Haha leuk! Die babydweil en mustache speen zou ik wel willen hebben Mama dweilen Benji erachteraan, is het gelijk droog! En dat hobbelpaard lijkt me ook wel heel leuk! Ik vind die parfum wel een beetje vreemd, ook als je het MOET meegeven aan het kdv/creche/watwashet? Baby's ruiken al zo lekker van zichzelf!