Bizarre gesprekken

Discussion in 'De lounge' started by Katja77, Feb 17, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

:oops::oops:Upp

Syane likes this.
  2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

volgende keer het vogeltje dan maar een kopje koffie aanbieden ipv zo naar buiten te zetten :roflmao:

3. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Toen mijn oma goed dement was belde ze wel een paar keer per week naar de verhuurder met het verhaal dat de verwarming het niet deed. Wij werden er gek van en haar verhuurder ook. :roflmao:

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Dat had ik vorig jaar juli. Badpak van de jongste werd te klein. Ik naar de hema even snel een nieuwe scoren, dacht ik. Ik ging het maar vragen want ik kon het nergens vinden. Zegt die verkoopster: maar mevrouw het is juli!? Ja dus? Dan gebruik je toch veel badkleding? En kleine kinderen groeien snel, zei ik toen.

Nee mevrouw u bent te laat we hebben net de winterkleding binnen. Ik dacht echt wtf?

5. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,495
    4,332
    113
    Female
    ‘Vroeger’ wilde ik groene All Stars maat 39.

Dat meisje naar achteren en ze kwam terug met een doos en ze zei: nee, geen groene maat 39 meer, maar wel rode in maat 38 #glimlach#.

Uhm.....

Smee, Riverdale87, Twinkle81 and 6 others like this.
  6. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

Mar 14, 2014
    1,524
    1,570
    113
    Zuid-Holland
    Ik was op zoek naar boerenkool, ik gevraagd aan de caissière of er misschien in de diepvries was.

c: Nee hoor, mevrouw, dat hebben we niet want het is het seizoen niet!
    ik: Maar dan toch wel in de diepvries?
    c: Nee, als het niet het seizoen ervoor is dan hebben we het ook niet in diepvries!

En ik maar denken dat ze het invriezen om het juist buiten het seizoen te hebben :rolleyes:

MaMa, Riverdale87, Twinkle81 and 6 others like this.
  7. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,282
    17,160
    113
    Echt zo stom. Ik wil nu nog geen zwemkleding kopen en in juli geen winterkleren

8. Winter30

Winter30 Niet meer actief

Ja precies. Waar is het misgegaan? Hoe is het mogelijk dat je in de winter geen jas meer kan kopen? En waar verkopen ze dan glazen bollen waar je in kan zien of je jas over een half jaar niet stuk is gegaan?

Chocolat and Jackie87 like this.
  9. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,282
    17,160
    113
    of een groeispurt. Of juist geen groei waardoor het nog te groot is

Winter30 likes this.
  10. beccie

beccie Niet meer actief

klopt idd slaat nergens op,
    ik had ook eens een probleem toen mijn zoon op zwemles ging. er was echt nergens meer een zwembroek te vinden, heb daar heel lang om moeten zoeken.
    ik denk zwembaden zijn toch altijd open, en niet alleen in dat bepaalde seizoen

Jackie87 and Meca like this.
  11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Echt he! Toen mijn oudste op zwemles ginf zocht ik alleen een zwembroekje en dan had ze het zwemvest erboven. Gewoon niet te vinden! Het is toch raar?

Daarom koop ik nu in de zomervakantie winterjassen... ben al een paar keer te laat geweest. Zo stom!

Hopsatee and beccie like this.
  12. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Het topic heb ik laten verwijderen maar inmiddels durf ik het hier wel weer te noemen.

Ik: dit is mijn pupje en ik noem haar Nova
    Vriendin: Neeeeee, zo wil ik mijn baby noemen als het een meisje wordt. (Ze is 12 weken zwanger)
    Ik: euh nou, ik vind dit ook een mooie naam, en mijn hondje heet nu zo.
    Vriendin: maar ik heb deze naam al jaren op mijn lijstje staan. Ik wil je vragen om de naam van je pup te veranderen.
    Ik: Ja, ik ken jouw lijstje niet maar ik heb deze naam ook al jaren in gedachten. Een kindje gaat er niet komen bij mij maar nu heb ik mijn puppy deze naam gegeven. Ik ga dat niet veranderen.

Vriendin is boos weggelopen. Kreeg later telefoon van een pissige moeder die mij wilde overhalen om naam te veranderen.

Ik heb hier een topic over gehad die weken gelopen heeft met heeeeel veel reacties: team vriendin en team Katja.
    Ik heb voet bij stuk gehouden, vriendschap is wel stukgelopen. Maar goed ... ben ik niet lang rouwig over geweest.

Hommeltje, Smee, Astrid1974 and 13 others like this.
  13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    Groot gelijk heb je

14. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    Is venray te ver weg? Rooyse wissel zoekt nog sociotherapeuten

Manque likes this.
  15. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,873
    7,937
    113
    Ik neem aan dat je de discussie niet weer wilt openen, maar ik ben wel benieuwd of ze inderdaad een meisje heeft gekregen en haar nova heeft genoemd.

16. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Vind ik niet erg hoor, het is inmiddels alweer zo lang geleden. Destijds heb ik topic laten verwijderen omdat ik in de loop van de discussie iets teveel details gaf, waar ik spijt van had. En mensen bleven maar reageren en topic naar boven halen.

Maar alsof het lot er mee tartte, ze heeft alleen maar jongens gekregen. Stiekem vind ik dat best grappig :oops:.

Biny, Riverdale87, Twinkle81 and 8 others like this.
  17. Manque

Manque Niet meer actief

Bedankt voor de tip! Ik ga eens kijken :)

18. Jingle

Jingle Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Mijn oma van 98 tegen mijn moeder na mijn eerste miskraam, 'nu is ze er zeker wel klaar mee met dat zwanger worden?' Uhh pardon? Mijn oma is een schat maar ook iemand die altijd zegt dat ik wel een beetje moet afvallen oid. Trek me er meestal niks van aan maar deze opmerking raakte me toch wel. Heb het van de laatste zwangerschap en miskraam maar niet verteld..

Twinkle81 likes this.
  19. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Wij vertelden dat ons zoontje de laatste tijd moeite heeft met inslapen en doorslapen. Dat hij tussen 23.30/00.00u altijd bij ons in bed kruipt en daar weer verder slaapt.

Er werd door iemand gereageerd dat haar zoontje dat ook had gehad. En dat kwam omdat die allemaal zwarte schimmen in zijn kamer zag, dat waren entiteiten en hij was er bang van. En die entiteiten werden rond 23.30u actief dus haar zoontje werd daar dan wakker van en kon ook niet meer slapen. Ik moest dus maar iemand in huis halen die de entiteiten kan verwijderen...

Ehhh zelf dacht ik meer aan dingen als nachtmerries/koud/warm oid waardoor hij niet kan slapen. Ik werd best een beetje rillerig van de uitspraak dat er weleens zwarte entiteiten op zijn kamer kunnen zitten.

Twinkle81 likes this.
  20. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Herkenbaar. Mijn oma is 96 jaar oud geworden, maar gaf in haar laatste jaren aan dat ze 'nu toch niets meer te verliezen had'. Zo vertelde ze bijvoorbeeld aan iedereen die het wilde horen dat ik ZOVEEL vriendjes heb gehad. Of dat ze er altijd van overtuigd was dat mijn tante lesbisch is en mijn vader haar lievelingetje was :roflmao:.

Twinkle81 likes this.

Share This Page