Dat had ik van de week: ik ging op zoek naar een lekkere warme wintertrui....Krijg ik als antwoord: nee, sorry, we hebben geen truien meer, het zomerseizoen is begonnen.... tja, ik weet niet WAAR het zomerseizoen is begonnen, maar NIET in Nederland..... In Februari is het hier toch echt nog winter, van de week wordt het 's nacht -10....Misschien dat de verkoopster op haar sandaaltjes en zomers jurkje wil lopen nu, IK wil graag een wintertrui aan!! En ik weet wel dat het zo werkt, maar ik vind het zwaar irritant. Ik heb nl helemaal geen zin om 's winters op zoek te gaan naar een zomerjurk en wanneer de mussen van het dak vallen een wintertrui aan te schaffen. Wanneer ik in Februari een wintertrui nodig heb, wil ik die in Februari willen kopen, maar dat zal wel aan mij liggen
Oh ja! Ik had een keer een heel mooi bosje Kunstbloemen gezien en bedacht dat ik dat voor Sinterklaas voor mijn moeder zou kopen. Dus ik, eind november, terug naar de winkel. Kreeg ik te horen dat het 'niet het seizoen was voor Kunstbloemen'. Ik moest in het voorjaar terugkomen. Echt wtf, hoe bizar?
Nou ik heb er nog 1, dit is er 1 waar ik heel hard om kan lachen als ik alleen ben. Een vriendin van mij had een relatie met een jongen die op Europees niveau aan atletiek deed, beter gezegd hij deed alleen sprinten. ( we waren ongeveer 16) Als ik er zo over na denk heb ik echt top vrienden gehad. Ohja, dit is de vriend van de eieren en het gebeurde op de zelfde vakantie. Vriend rent boos de tent uit en roept dat hij er klaar mee is. Ondertussen smul ik alweer helemaal van de situatie. Ge-wel-dig vrienden hebben die geen gene kennen. Ik sprint mijn bed uit en sta binnen een paar seconden buiten de tent. Vriendin komt met veel kabaal en bombarie de tent uit en schreeuwt van alles en nog wat tegen hem. Vriend en ik kijken haar met open mond aan en staan stokstijf stil. Ze is met enkel string en bh de tent uit gestormd om achter hem aan te rennen.( echt veeg me op) Vriend " je bent gek!" Ondertussen rent hij over een grasveld " Ga slapen gek mens!" Vriendin schreeuwt rennend en heigend dingen die ik niet ga herhalen hier. Ik: L ( vriendin) wat ben je nou aan het doen? Het is een sprinter die komt niet verder dan 400 meter." Vriendin druipt af en roept " ohja" en gaat op een sukkel drafje richting de tent om verder te slapen. Ik heb maar met die vriend een drankje gepakt om een meisje van mijn netvlies te krijgen die gillend 's nachts in bh en string op een grasveldje rond rent. ( en ik dronk echt nooit) Het is niet gelukt, achteraf heel blij om want telkens als ik er aan denk lach ik weer hardop.
Gesprek tussen mij en een kennis. We hadden het over onze kinderen en ik vertelde over mijn dochter van destijds 1 dat ze snachts zo vaak wakker werd. Ze werd snachts meestal wakker van een poepluier. Zegt mijn kennis, oh nou mijn kinderen slapen door hoor, en poepen moeten ze overdag. Ik: Euh tsja ik kan niet veranderen wanneer ze poept Kennis: daar moeten mijn kinderen echt niet aan beginnen hoor, snachts poepen. Dat doen ze maar overdag. Hierna kon ik geen reactie meer geven, ik was uitgeluld
Ik werkte al 16 jarig meisje in een winkel samen met een transgender. Die was in transitie van vrouw naar man. Borsten waren al weg en was al gestart met medicatie. Maar de geslachtsoperatie moest nog. Kwam zij/hij opeens met foto's van piemels die ze kon kiezen en met hele uitleg hoe het werkte. Ik wist echt even niet zo goed hoe ik moest reageren
Hahahaha, o wat erg Ik vond het al schokkend toen mijn nicht rond ging met een foto van haar nieuwe borst.
Ik ga stuk. Hahaha. Leg t ff uit aan je dochter van 1. Misch geen eten meer geven na de lunch . Klysma voor t slapen gaan??
We zaten vorige week te ontbijten in een Oostenrijks hotel, zit er vlak bij ons ook een ouder Nederlands echtpaar te eten. Toen de dame doorhad dat wij ook Nederlands waren begon ze gelijk vanaf haar stoel tegen ons te praten. Op zich geen probleem, dan praat ik gewoon beleeft terug. Ze kwamen al jaren in deze omgeving om te wandelen, dus ik vraag uit beleefdheid: goh kun je hier goed wandelen in de winter? 'we komen hier al 40 jaar, maar vorig jaar zijn we niet geweest want toen had m'n man darmkanker en die is geopereerd en nu kan hij niet lang weg bij het hotel want hij heeft een half jaar een stoma gehad en nu moet hij het opnieuw leren en moet hij steeds naar de wc' (hij was op dat moment ook weg) Ik dacht: dat was geen antwoord op mijn vraag en too much information. Ik dacht nog, zal die man leuk vinden dat z'n vrouw deze informatie over hem loopt te vertellen aan wild vreemden. Maar dat was niet nodig, want toen die man terug kwam liep hij bijna direct naar ons tafeltje om te vragen waar wij vandaan kwamen, om vervolgens zonder enige aanleiding precies hetzelfde te vertellen over z'n darmen enzo. Toen we 's avonds in het restaurant van het hotel wilden gaan eten, zagen we daar als enige gasten dat oudere echtpaar zitten. We keken elkaar aan en zonder woorden liepen we door naar onze auto om ergens anders een restaurantje te zoeken
https://www.werkenbijpompestichting.nl/site/Vacatures/?functie1=Sociotherapeut&functie2=klinisch psycholoog Of hier?? Of bij kairos.... Werken in t forensisch veld is en blijft leuk....
Hier net ook een bizar gesprek. Telefoon gaat over en ik pak op: Ik: hallo? ... Ik: halloooo? Zij: hallo spreek ik met (achternaam man) Ik: ja daar bent u terecht Zij: met de moeder van (mijn naam) Ik: nee maar wel met de moeder van (naam van mijn dochter) Zij: wij hebben hier een dossier van u liggen die u nog moet betalen, gaat u dat in orde maken of word het een dagvaarding? Ik: pardon? Wie bent u, om welk dossier gaat het? Zij: ik ben van een incassobureau dossier van de opvang Ik: wat is er mis met de opvang? Die is altijd betaald? (Was trouwens op oproepbasis dus had geen eens contract, dus als kindje ziek was mocht mijn dochter) Zij: of u maakt het nu in orde of het word een dagvaarding. Ik: ik ga iets toch niet dubbel betalen wat al betaald is stuur maar het bewijs op Zij: dan geef i u een dagvaarding Ik: *hoorn op* Kan toch niet waar zijn, leek of ze niet wist waar ze het over had.
Soortgelijke zaken zijn laatste tijd bij van die consumenten programma's behandeld, zijn waarschijnlijk oplichters
Mijn vader kwam vandaag een nieuw bed brengen omdat ik door ons bed gezakt was. We staan alles naar de lift te sjouwen als de buurvrouw van 2 huizen verderop eraan komt. Tussen ons in komen nieuwe buren.. Buurvrouw: Hoi ik ben ...., welkom hier! Jij bent vast de nieuwe buurvrouw! Wat leuk. Nou als er wat is kan je altijd even aanbellen. En Oja kom je hier alleen wonen of samen? Ik: uhh ik woon hier al 4,5 jaar Buurvrouw: nee ik woon hier pas 1,5 jaar Ik: Ja dat weet ik we komen elkaar namelijk dagelijks tegen Buurvrouw: ja dat komen we vanaf nu zeker.. Nou je weet het he! Als er wat is kan je aanbellen.
Dat herken ik wel van mijn moeder. Na haar hersenbloeding, vertelde ze te pas en te onpas aan iedereen(!) het verhaal. Ze moest een nieuwe MacBook. Huppaa de zo behulpzame verkoper fungeerde 20 minuten als psycholoog. We rekende af bij de AH. De dame achter de kassa hoefde opeens niet meer de boodschappen te scannen, maar was een "luisterend" oor voor mijn moeder. Als iemand haar gedag zei (die ze niet kende) zorgde ze er wel voor dat het niet bij goedemiddag bleef. Ik heb haar heel vaak echt streng moeten aanspreken, onbekende mensen zitten echt niet te wachten hoe haar hersenen bloot gelegd werden en hoeveel nietjes ze in haar hoofd had. Ik denk dus dat dat een manier van verwerken kan zijn voor mensen die echt iets heftigs hebben mee gemaakt. Ongemakkelijk was het zeker voor jullie, vooral als je aan het eten bent en er word over darmen en ontlasting gesproken haha.