Bizarre gesprekken

Discussie in 'De lounge' gestart door Katja77, 17 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Rare vogel :eek:

2. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Het is allemaal goed gekomen maar zal het nooit vergeten..

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

jaren terug, toen mijn vader nog leefde was ik bij hem op bezoek. Hij stapt vanuit de gang binnen en ik begin tegen hem een verhaal te vertellen over iets dat die week gebeurd was (geen idee meer waarover) Zegt ie ineens tegen me: ja, dat hoef je me niet te vertellen, want dat weet ik al, dat heb je me van de week verteld. Dus ik zeg vol verbazing: nee hoor, dat heb ik je niet verteld.

Jawel zegt ie, alleen dat weet jij niet. Dus ik van "HUH?????" wat bedoel je? Nou, zegt hij, soms stap jij hier de kamer binnen en dan hebben wij een heel gesprek met elkaar, hij meende het bloedserieus. Volgens mijn vader zag hij mij met regelmaat gewoon bij hem in de kamer lopen/zitten alsof ik op visite was (en dat was ik niet, want ik was gewoon thuis een km of 25 verderop) en dan kon hij met mij praten.

ik heb hem er nooit echt naar durven vragen.

Overigens toen mijn vader op sterven lag voelde ik zijn angst, zijn gevoel, en zijn pijn. Letterlijk dus: Heel erg naar was dat. En ook hier weet ik geen verklaring voor. Zat zelf 300 km van hem af.
    Ik heb 's avonds gebeld naar de verpleging omdat ik het niet vertrouwde doordat ik zelf dus heel erg bang was en veel pijn had en ik werd steeds gekieteld op mijn elleboog, om gek van te worden en ik wist 100% zeker dat hij het aan mij doorstuurde. De verpleging zei dat er niks geks aan de hand was, hij was zwak, maar verder stabiel, ze zouden 's morgens aan hem vragen of hij wilde of ik kwam waken, maar 's morgens was hij overleden.En was alles: het gekiebel, de pijn en het angstgevoel bij mij weg.
    Maar geen idee hoe hij het aan mij heeft gegeven.

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    wtf.........

5. beccie

beccie Niet meer actief

wat mooi en bijzonder,
    Ik heb zoiets met mijn zus maar dan via dromen.
    wij dromen heel vaak hetzelfde, en hebben in onze dromen soms hele gesprekken. en dat kunnen we ons allebei heel goed herinneren.

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het zal ook best heel bijzonder zijn, ik vind zelf het meest bijzondere eraan dat ik er zelf helemaal niets van meekreeg. Op een of andere manier stond ik bij hem in huis, terwijl ik me daar totaal niet bewust van was.

beccie vindt dit leuk.
  7. Treez

Treez Niet meer actief

Ooit een raar sollicitatiegesprek gevoerd voor een stageplek psychologie in de gehandicaptenzorg.

Ik: waarom wil je met deze doelgroep werken?
    Zij: ik vind gehandicapte mensen schattig.
    Ik: hoe bedoel je?
    Zij: Ze doen altijd zo raar en dat vind ik grappig.
    Ik: Meen je dit nu?
    Zij: hoezo? Ze zijn toch ook niet normaal? Vind jij dat wel?
    Ik:........

NEXT!!

MaMa, Twinkle81, Nescio en 14 anderen vinden dit leuk.
  8. Treez

Treez Niet meer actief

Vergeet ik helemaal de briljante opmerking van de immunoloog. Ik kwam daar voor onderzoek nadat ik zeven miskramen gehad.

Arts: waren de zwangerschappen gepland?
    Ik: nee, het condoom knapte zeven keer :rolleyes:.
    Arts: dat was een beetje domme vraag.

Ik was het met hem eens.

floppie888, NurseKel, MaMa en 34 anderen vinden dit leuk.
  9. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik was zwanger van de eerste en ging dit aan mijn vader en opa vertellen.

Ik: Kijk! *houd de echo foto omhoog* Ik ben zwanger!
    Opa: Leuk! Ik heb Parkinson!

Hij had daarvoor inderdaad de diagnose gekregen en daarvan was ik nog niet op de hoogte..

10. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.073
    3.713
    113
    Een invaller die appt kan ik morgen een ochtend dienst werken ipv een avond.
    Ik geappt ik zou niet weten hoe het enige wat je kan doen is aan collega's vragen te ruilen.
    Appt ze ik gooi het in de groep.

In een groepsapp voor invallers of iemand wil ruilen echt he alsof alle invallers morgen werken.

Twinkle81 en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.378
    16.769
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    pasgeleden op mijn werk.
    Man van 60 jaar bij mij in de spreekkamer.
    Man: ik ben eenzaam
    Ik: wat vervelend, hoe komt dat zo?
    Man: het is zo moeilijk om een leuke vriendin te vinden
    Ik: ja je moet maar net iemand tegenkomen
    Man: zou jij een keer met me willen afspreken na je werk?
    Ik: nee dat is geen goed idee, dat kan niet
    Man: oh wat jammer maar ik wil anders ook wel je hondje zijn.

Ik heb nog nooit iemand zo snel naar buiten gewerkt haha

MaMa, Twinkle81, Nescio en 15 anderen vinden dit leuk.
  12. Treez

Treez Niet meer actief

Ik vind dit echt briljant opgelost :thumup:!

MaMa en Louise11110 vinden dit leuk.
  13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik begon op 1 januari 2010 met werken in een woonvorm voor mensen met een beperking.
    In mijn eerste week zei een cliënt: jij krijgt een baby in 2012!
    En jahoor, maart 2012 werd mijn dochter geboren. Dat was niet eens zo gepland.

In 2013 overleed mijn vader. Ik had het nooit over privézaken op mijn werk. Na zijn overlijden ben ik een week thuis geweest en heb mijn collega's gevraagd om tegen klanten te zeggen dat ik ziek was. Had niet zoveel in om hetzelfde verhaal 10x te moeten vertellen als ik weer terug was. Op mijn eerste werkdag na het overlijden belde dezelfde klant uit mijn eerste verhaal mij op. Hij zei geen gedag maar direct: is iemand doodgegaan he? Sterkte. En hij hing weer op.

Twinkle81, Kerstster en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  14. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Mijn zoontje van 8 weken oud ligt in t ziekenhuis, vraagt de zuster of we nog meer kindjes hebben? Ik zeg, ja ik heb er nog 2. Zij vraagt;,zijn die allebei ouder dan dit kindje?’
    (Ik dacht bijmezelf, nee, dit is de middelste)

Nic1976, DevilFromHeaven, MaMa en 31 anderen vinden dit leuk.
  15. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik werk op een kinderdagverblijf en op een dag ging de telefoon.... een bizar gesprek volgde:

Ik: goedemiddag, kinderdagverblijf .... met Ellen

Man: Erhmmm ja goedemiddag ik heb een dringende vraag

Ik: waar kan ik u mee van dienst zijn?

Man: nou ik heb in mijn broek gepoept.

Ik: pardon?

Man: ja ik heb in mijn broek gepoept en aangezien u ook baby’s verschoont vroeg ik mij af of u langs kon komen om mij te verschonen?

Ik: helaas ben ik niet bevoegd on volwassenen te verschonen. Denk dat u beter uw mantelzorger, thuishulp of familie kan bellen. Fijne dag nog!

Ik ben zo serieus mogelijk gebleven omdat ik het vermoeden had dat ik in de zeik werd genomen. Ook al klonk het echt als een oudere man. o_O:roflmao:

Twinkle81, Chocolat, Lindalovesmo en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    http://www.ggzoostbrabant.nl/werken-en-leren/vacatures-en-stageplaatsen
    Vacatures zat. Weet niet wat je precies zoekt...

17. Ballon

Ballon Niet meer actief

Deze vind ik niet zo raar hoor eerlijk gezegd.... ze vraagt wss gewoon. Wie morgen werkt, heeft hij of zij wellicht de mogelijkheid om te ruilen... wanneer zo'n appje bij mij in de groepsapp wordt gestuurd zijn er ook gewoon mensen die vrij zijn op die dagen, voor hen geldt het bericht dan gewoon niet...

Of snap ik je berichtje verkeerd, kan ook hoor haha.

18. Manque

Manque Niet meer actief

19. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    In theorie kan dat natuurlijk wel. Als hij de eerst geborene is van een tweeling ;)

MaMa vindt dit leuk.
  20. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.073
    3.713
    113

Nou vorige week melde ze zich ook gewoon ziek en de dag erna kwam ze wel weer werken met vage klachten. En dit is niet de eerste x. Geeft ook een lijst door wat ze kan werken en vervolgens op het laatste moment kan ze toch weer niet.

Denk dat het alles bij elkaar is.
    Speelt nog meer maar krijg de kriebels als zij weer appt.

Ballon vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina