Bizarre gesprekken

Discussie in 'De lounge' gestart door Katja77, 17 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ik zit dit topic onderwerp echt met verbazing te lezen. Wat kunnen sommige mensen dom, bijzonder, grappig, bot, slim uit de hoek komen!

Bij sommigen heb ik een wtf momentje en bij sommigen denk ik: ‘jemig, wat goed ggeantwoord’.

Sorry, zelf geen verhaal, moest dit even kwijt :D

jupke vindt dit leuk.
  2. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik met een ex-collega. ( op dat moment waren mijn vriend en ik 7 jaar samen, koophuis, "de" leeftijd ect )

Ik; ik ben zwanger!
    Zij; aaah! Wat leuk!
    Ik; ja, ik ben zo blij
    Zij; huilen(?) oooh ik vind het zo leuk.
    Ik; ja, ik ook!
    Zij; (huilen stopt, kijkt woest) was het wel gepland?

Ho... dat ging snel de andere kant op zeg.

Ik; volmondig; JA!
    Zij; weer huilen en roept; Ooh ik ben zo blij voor je!

Twinkle81, Robijn89, Ukkie1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Hahahaha ik poets ook altijd met veel huishoudelijk geweld de douchetegeltjes ja :roflmao::roflmao::roflmao:

Robijn89, Riverdale87, Nellie4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh, op de 'is het gepland?'-fiets heb ik ook nog wel een leuke. Toen ik zwanger was van mijn oudste: "Is het wel gepland? Want anders kun je altijd nog een abortus laten doen hoor!"

Niet dat ik de optie abortus echt zo bizar vind, maar als ik blij vertel dat ik zwanger ben, dan is dat duidelijk een gepasseerd station.

5. Ballon

Ballon Niet meer actief

Echt he! Zo'n vreemde vraag vind ik dat.. vooral ook wanneer je BLIJ verteld in verwachting te zijn....

6. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Ik heb nog 1 laatste die overstijgt -voor mij- echt alles en is er 1 die op verjaardagen nog steeds vertelt word met de nodige attributen.

We waren met een vriendengroep op vakantie en een vriend, M ging voor iedereen eieren koken.

Ik; " kook je de eieren ongeveer 6,5 minuut?
    M zit op een stoeltje voor de tent en is maar wat blij dat dit hem toevertrouwd word.
    M; " ja dat is goed Ysa."
    Ik; " Laat jij ze wel schrikken als ze 6,5 minuten gekookt zijn?"
    M kijkt mij aan en zegt heel serieus. ; " Ja natuurlijk!"
    Na 6,5 minuten roep ik " M laat je ze wel schrikken? Anders krijg je de schil er zo moeilijk vanaf!"
    M, kijkt mij aan, kijkt naar de eieren in het steelpannetje. Controleerd nog eens mijn gezichtsuitdrukking en schreeuwt keihard met zijn hoofd bijna in het pannetje verstopt, "BOEE!!!!"

Geloof me, je kon mij opvegen. Eerst dacht ik dat hij een grapje maakte, totdat ik besefte dat hij echt dacht dat hij de eieren letterlijk moest laten schrikken. Ik bedoelde natuurlijk dat ze zo snel mogelijk onder het koude water moesten. :roflmao::|

JasmijnM, Rannie, MaMa en 44 anderen vinden dit leuk.
  7. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Vlak na de geboorte van onze oudste zat ik bij de huisarts voor een anticonceptiepil wat ik kon gebruiken icm borstvoeding.
    Volgens hem had ik dat helemaal nog niet nodig, gezien de borstvoeding.

Want, zo redeneerde hij, zo doen ze dat in Afrika ook!

Ik heb hem toch maar vriendelijk verzocht mij het recept te geven

MaMa, Twinkle81, Eke84 en 12 anderen vinden dit leuk.
  8. louan

louan Niet meer actief

Een oud vrouwtje belde eens rond 23.00 om te zeggen dat het buiten zo donker was (werk storingsdienst) en ze snapte er helemaal niets van. Zij dacht namelijk dat het ochtend was.o_O Was super bizar.

9. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Over zwangerschappen gesproken. Van deze viel mijn mond ook op de grond open van verbazing:

Vriendin: Katja, ik weet niet hoe ik je dit moet vertellen, maar ik ben zwanger.
    Ik: Maar dat is toch geweldig leuk nieuws, ik ben oprecht blij voor jou.
    Vriendin: maar ik vind het zo rot voor jou, je wilt al zo lang ook zwanger worden (11 jaar toen).
    Ik: ja dat wil ik maar dat neemt niet weg dat ik het anderen wel gewoon snel gun. Dat staat toch los van mij... en ik vind kinderen leuk, dus ik verheug mij om jouw baby te ontmoeten.
    Vriendin: ja, het is snel gegaan he! Dat wil ik je meegeven. Jij bent er in je hoofd denk ik teveel mee bezig ... kijk naar mij ... ik liet het op zijn beloop en kijk .... na DRIE MAANDEN raak.

Ik: mompel iets van... de eerste 3 maanden, euhh 3 jaar zelfs ging ik er ook nog best luchtig mee om.

Twinkle81, Jingle, Robijn89 en 9 anderen vinden dit leuk.
  10. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Sommige mensen hebben echt geen tact!

Wat ik ook heel bijzonder vond.
    Gingen vertellen dat ik weer zwanger ben, gepland.
    Kreeg van bijna iedereen te horen, ja dat dacht ik al.
    Hoe dan?? Is vrij rap na mn zoontje en was toen nog niet misselijk, had nergens last van.
    Geen gekke vragen ofzo gesteld, hoezo denk je het dan al??
    Maar dat is meer bijzonder :roflmao:

Twinkle81 vindt dit leuk.
  11. mamabri

mamabri Niet meer actief

oh haha, ik ben niet de enige dus die dat doet? Ik doe dat ook altijd als ik met dochter eieren kook, dan zeg ik als ze klaar zijn: "zo nu laat ik ze schrikken hoor" om vervolgens héél hard BOE!!! richting eieren te roepen....Uiteraard daarna onder koud water, maar mijn dochter moet er altijd erg hard om lachen.

Twinkle81, Robijn89, Riverdale87 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.191
    1.052
    113
    Vrouw
    Grappig topic dit. Ik had op mijn vorige werk ook vrij vaak bizarre gesprekken, werkte met dementerende ouderen.

kan me alleen niks herinneren nu :p

13. jupke

jupke Niet meer actief

Het "eieren laten schrikken " grapje komt in zo'n topic altijd voorbij.

Verbaas me er altijd over dat volwassenen dat grappig vinden.

Voor kinderen wel een keer leuk inderdaad

Sado, fanona, Hopsatee en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. jupke

jupke Niet meer actief

Als je volledige borstvoeding geeft heb je geen eisprong. Dus een gekke gedachte is het niet.

Al zou ik het er ook niet op wagen

mamavane vindt dit leuk.
  15. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

In mijn opleiding liep ik stage in een verzorgingshuis voor mensen met dementie.

Tijdens de dagelijkse verzorging van dhr. Het ging eigenlijk al dagen niet goed en dhr zou snel komen te overlijden.

Jan: ja heb je de mensen in China al gebeld?
    Ik: Nee nog niet, waarom moest ik ze ook alweer bellen?
    Jan: Ben je dat nu alweer vergeten?
    Ik: Ja sorry meneer ik heb zoveel mensen die ik moet bellen af en toe vergeet ik wel eens wat.
    Jan: Nou vooruit, die man in China die gaat de hele wereld oorlogvrij maken.
    En als je hem dan belt wil je dan even zeggen dat ik Geert Wilders ben en naar hem toe kom om te zorgen dat mensen geen honger meer hebben.
    Ik: Oke dat ga ik doen. Ik zal zijn nummer opzoeken.
    Jan: Ja doe dat en wil je wel een beetje opschieten.

*Naam is fictief uiteraard.

Twinkle81, Leeuwtje83, Kukido en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.191
    1.052
    113
    Vrouw
    Maar je hebt altijd een eisprong voordat je ongesteld wordt dus je weet nooit precies wanneer dat is.

@Louise11110 zulke gesprekken bedoel ik ja, geweldig.

Meneer K: zo breng je me nu naar huis?
    Ik: zo direct meneer, eerst even dit opruimen.
    Meneer K: nou moet dat nou? Ik ben heel belangrijk hoor, ik moet zo even bellen met de president!
    Ik: oh echt, waar moet u over bellen dan?
    Meneer K: dat ga ik jou niet vertellen hoor.
    Ik: ok, nou gaat u nu mee naar boven?
    Meneer K: wat gaan we daar doen dan?

Twinkle81 en Syane vinden dit leuk.
  17. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Was een aantal jaren geleden aan het wandelen met mn man en hond in de avond, was donker( hadden nog geen kids). De hond ging rondjes draaien om te poepen, voelen we aan de riem. We geven haar dan altijd even de tijd om haar behoefte doen en daarna op te ruimen. Echter was het zo donker om haar poep op te ruimen, dat ik tegen mn man zei: "ik zie geen drol". Mn man lag helemaal dubbel van het lachen en ik snapte steeds niet waarom hij zo hard aan het lachen was. Pas toen we thuis waren snapte ik het:p

Flutterby, Twinkle81, Robijn89 en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.778
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik fietste afgelopen week met mijn dochter achterop naar het pyjamabal :)

Dochter: mama, ik ben 4 jaar dus ik mag naar het pyjamabal hè?
    Ik: ja... jij mag daar zeker naartoe! Maar ook oudere en jongeren kinderen. Het is van 0-10 jaar. Dus zelfs baby's mogen er naartoe.
    Dochter: baby's??? Die worden daar toch knettergek

Twinkle81, Robijn89, birds86 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Klopt je hebt gelijk hoor! Maar ondanks bv was ik toch vrij snel weer ongesteld dus ben ook blij dat ik het er niet op gewaagd heb haha

Hopsatee vindt dit leuk.
  20. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Het verminderd de kans toch? Hier met volledig bv toch 4x snel ongesteld geworden

Eke84 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina