Bizarre gesprekken

Discussie in 'De lounge' gestart door Katja77, 17 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Geweldig topic!

Het raarste wat ik me kan bedenken was toen ik aan het bevallen was en de verloskunde heel serieus vroeg of het zeer deed... ik vond dat echt zo een stomme vraag, natuurlijk doet dat zeer! :/

Robijn89, littleladybug en Lumihiutale vinden dit leuk.
  2. jupke

jupke Niet meer actief

Je moet dan wel om de zoveel uur voeden. 2-3 dacht ik.
    Ook snachts.

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik roep altijd heel onschuldig mijn man:rolleyes: : liefje, wil je even in de pan kijken?

En dan zeg ik: dank je wel, ze zijn weer genoeg geschrokken:roflmao: de arme schat trapt er altijd in en dan lig ik weer helemaal in een deuk:roflmao:

Ik doe het ook altijd bij anderen als die er toevallig zijn:p

Nic1976, Twinkle81, Miszy en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Nee joh, het is echt heeerlijk:roflmao:

Kerstster vindt dit leuk.
  5. jupke

jupke Niet meer actief

Hier vroeg de vpk tijdens een perswee of mijn doopnaam nou Johannes of Johanna is.

Én dat had echt wel even kunnen wachten én mijn toenmalige man stond naast me. Die had ze het ook even kunnen vragen.

Twinkle81 en Kerstster vinden dit leuk.
  6. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.855
    1.063
    113
    Niet ophouden. Ik vind het geweldig!

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Nou zo heel stom is dat niet. Ik ben 3x bevallen maar mijn 2e bevalling was absoluut pijnloos!! :D

Maar in het algemeen doet het normaal wel pijn ja :eek:

Kerstster vindt dit leuk.
  8. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    wow echt! Ik kan me daar echt niks bij voorstellen haha

9. mosterd

mosterd Actief lid

7 okt 2013
    299
    121
    43
    Al zeker 10 jaar geleden tijdens het boodschappen doen vroeg een man ooit eens aan me, is dit de laagste prijs voor het vlees.
    Ik: volgens mij wel
    Man pakte een meetlint uit zijn zak , en mat de hoogte tussen het prijsbordje en de grond. Nee zegt hij, bij de Aldi hangen de bordjes lager.

Ik wist niet meer hoe ik het had... Heb nog om me heen gekeken of er geen verborgen camera hing

pregnantje, Rannie, floppie888 en 37 anderen vinden dit leuk.
  10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.565
    17.492
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

11. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    HAHAHA! Je zou inderdaad denken dat Frans Bauer om de hoek komt springen :roflmao:

12. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    Bij de gyn voor een medische echo van onze uk, wij wilden het geslacht niet weten.

Gyn: En dan ga ik nu even kijken of alles in orde is bij de anus, of de darm goed aansluit.
    *gyn drukt op een paar knoppen*
    Als jullie het geslacht niet willen weten moeten jullie zolang de andere kant opkijken. Geslacht zit vlakbij de anus.
    Ik (nogal verongelijkt): Dat mag ik hopen ja!

Mijn man probeerde van zijn lach nog een hoestje te maken.

Rannie, Twinkle81, Chocolat en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja was echt bijzonder! Het is dat er genoeg ontsluiting was en vliezen waren gebroken maar zelfs de vk was verbaasd en kon eigenlijk niet geloven dat ik aan het bevallen was en dan te bedenken dat je dat weet en dat dan je 3e bevalling echt een hel was :rolleyes:

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

:D:roflmao::roflmao::roflmao:

15. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Dat klinkt echt bijzonder!
    Wel jammer dat de 3e dan een hel was, zo zie je maar weer dat iedere bevalling anders is, haha. :p

16. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Een gesprek tussen mijn man en klant...hij had storingsdienst.

Mevrouw belde om te zeggen dat háar verwarming koud was maar de leidingen in de gang wel warm waren. Er was kennelijk wat mis want ze betaalde echt niet zoveel om de hal van een appartementen complex te verwarmen terwijl haar eigen verwarming koud was.

Dus hij tegen haar zeggen dat er niks met de ketel of verwarming is en dat de leidingen altijd warm zijn in de gang omdat het een complex is dus als de buren de verwarming hoger hebben gezet dat die leidingen daarom warm worden en als haar woning warm genoeg de verwarming niet aanslaat als ze de verwarming niet hoger zet.

Nou dat kon er echt niet in. Ze was woedend dat hij niet kwam kijken en dat hij dan maar de rekening moest betalen van de stookkosten in de gang.

Na een half uur uitleggen maar gezegd dat ze een klacht moet indienen. Dat was ook niet goed want daar had ze weer geen pc voor. Maar goed...had was een oud vrouwtje maar wel een hele pittige. Gelukkig kan mn man praten als brugman.

Twinkle81 vindt dit leuk.
  17. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.132
    5.053
    113
    Vrouw
    Toen ik na de 'bevalling' (dochtertje is met 16 weken geboren) naar de OK werd gebracht omdat de placenta niet kwam en operatief verwijderd moest worden, sprak de verpleegkundige daar de opbeurende woorden:"Gewoon blijven proberen, dan gaat het vanzelf een keertje goed.":rolleyes:

18. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Nee :eek::eek::eek:

19. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Wat een domme uitspraak
    Ik lag in ziekenhuis met nieuwe diagnose colitis ulcerosa. Was begin 20 en dood en doodziek..
    Zegt een verpleegkundige tegen me “ ach het is te genezen een vriend van me had het ook en die is er nu vanaf, heeft een stoma gekregen”

20. anne24

anne24 Actief lid

3 dec 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ik werk in de psychiatrie op een afdeling met langdurig psychotische mensen. Veel bizarre gesprekken dus, hier een voorbeeld van Lotte ( fictieve naam)
    Ik: Heey lot kom je aan tafel zo?
    Zij: Lotte is allang dood die ligt hier verderop begraven weet je dat nou nog niet? (Met een grote glimlach op haar gezicht)
    Ik: ojaa stom van me! Nou truus dan lust die wel wat?

Lotte komt naar kantoor: Zeg kan ik even een pijnstiller krijgen voor die jongen die zich daar doormidden heeft gezaagd? (Zegt dit met een grote glimlach, jongen is niet echt)

En peter (fictieve naam)
    Zuster wil je even komen kijken in mijn kamer. Ja hoor wat dan?
    Nou zegt hij zie je dat flesje water op mijn kast? Dat is het centrum van het universum. dit houdt alles in balans. Dit zorgt ervoor dat wij met zijn allen blijven leven. Fijn he zegt hij... ik: hebben wij even geluk dat dit precies bij jou staat.
    Hij: kijkt mij opgelucht aan en zegt: nou he!
    En zo heb ik dagelijks tientallen gesprekken. :);)

Twinkle81, Chocolat, SYRV en 11 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina