Had hier al geplaatst dat ik wel wat zwangerschaps verschijnselen had voor nod, maar testen negatief. Toen kwam menstruatie, maar eigenlijk per dag maar een beetje. Ben nu op dag 11 en is nog steeds niet over. Iemand wel eens gehad? Toen ik stopte met de pil om zwanger te worden van dochter waren mijn cyclussen als volgt: 28, weinig bloedverlies, 4-5 dagen 42, 10 dagen. Begon met klein beetje, daarna paar dagen heel erg en toen weer beetje. 28, weer ongeveer 10 dagen. 17, verder normale menstruatie. Zwanger. Mijn cyclussen deze keer: Na stoppen met de pil 8-9 weken. Normale menstruatie 28, normale menstruatie Nu dus weer 28 maar heel lang en geen moment dat het echt voelt als menstruatie. Kent iemand dit...en zou mn volgende eisprong dan later zijn, of kan die alsnog over paar dagen plaatsvinden?
Ik ben op 26 september ongesteld geworden, daarvoor had ik 2 dagen licht bruinverlies (heb ik altijd en vaak al een paar dagen na mijn eisprong) maar nu had ik van de huisarts Duphaston gekregen en zowaar het hielp redelijk maar nu komt het ik was ruim 3 weken lang ongesteld dus weer naar de huisarts en nu kreeg ik Naproxen en na een paar dagen was al het bloedverlies eindelijk weg tot zover ik heb m'n eisprong nog niet gehad maar ben benieuwd hoelang het na mijn eisprong duurt voordat ik weer het eerste bruin spot..moet sowieso begin november naar de gynaecoloog voor dit en dan wil ik echt weten waar het aan ligt. In jou geval zou ik nog even aankijken hoe je menstruatie verloopt en anders even bellen met je huisarts, want volgens de mijne zijn er genoeg middeltjes voor langdurige menstruatie's.