Ladies, Ik heb hier een link in verband met de no-claim regeling van de zorgverzekeringen. Wellicht interessant.. http://www.ouders.nl/mfin2007-bevalling.htm
Nekplooimeting (echo) en 20 weken (echo), zijn die medisch noodzakelijk? Ik kreeg idd een brief, mijn no claim was flink opgebruikt, maar er stond door ziekenhuisbezoek....dat waren allemaal bezoekjes aan de gyn en zwangerschapsgerelateerd.... Ik denk dat ik maar even ga 'piepen' daar! Mijn man daarintegen kreeg een brief dat hij ze no-claim zou terugkrijgen, dat is alleen nog steeds niet gestort! (Zilveren Kruis.....bij wie wel?)
ik ben wel 10 keer bij de gyn geweest inwendige echos gehad en heb een curretage gehad en is er allemaal niet afgegaan ik ging ervanuit dat ik niets weer kreeg maar wel dus
het kan zijn dat ze dit nog moeten verrekenen. ik kreeg ook alles terug, maar dat klopt echt niet. ben ok tig keer bij de gyn geweest en heb bloed laten prikken enz. Er stond ook iets over in bij mijn brief. mijn man heeft niet eens een brief gehad, zelfde zorgvezekeraar.
ok ja dat kon ik niet uit je berichtje halen sorry. ik zal eens kijken op de link, misschien valt het mijne er ook wel onder.
bloedprikken alleen niet maar heb ze gebeld en alles stond bij hun in de comp dus hij zei dat het er niet onder viel anders hadden ze het wel verrekend
ok, en bij wie ben je verzekerd? voor mij zijn het vruchtbaarheids dingen, dus die zullen er nog wel afgehaald worden. (al hoewel, dit was allemaal in september en oktober en ik kreeg vorige week de brief) zal dit nog niet doorgegeven zijn?
Dus van de no claim afgehaald? (want vergoed worden ze wel daar ben ik voor verzekerd) dat duurt dan best lang zeg van september/okt tot maart.
de mijne maar 19 euro per keer, en die moet ik nog indienen want die zijn pas van Februari en maart. Maar goed ik was van 0 uitgegaan dus vond het apart dat ik 255 terug kreeg. zal het nog wel afwachten dan.. (ieder geval geld maar even opzij zetten) dank je wel!
Ik zit bij zilveren kruis, mijn man krijgt alles terug. Ik helemaal niets, want mijn vruchtwaterpunctie heeft alles opgebruikt. We hebben nog niet gestort gekregen, moet voor 1 april, doen ze natuurlijk weer de laatste dag. groetjes Patricia
Nou merk wel verschillen per verzekeraar. Ik krijg geld terug wat ik niet verwacht had (honderden euro's fysio gehad, die ONVZ niet van de no-claim af trekt, en ook de 20-weken-echo wordt niet afgetrokken) en mijn moeder krijgt niets terug (De Friesland trekt bij haar 8 fysio behandelingen wél af van de no-claim)