gaatjes in shirt door riem

Discussion in 'De lounge' started by klarinet, Jul 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wie heeft de tip?
    Ik krijg gaatjes in mijn shirts als ik een riem draag.
    Echter sluiten de meeste broeken niet goed aan zonder riem. Lees gapende gat boven mijn billen! Grr....
    Wie weet een alternatief?
    Of waar vind ik een fijne beter zittende broek?

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Ook zonder riem hier gaatjes door mn knoop..... Lastig he!

3. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    Denk niet dat er een wonderbroek er voor is.. Ja een tregging :p. Komt bij mij doordat ik tegen de commode en het aanrechtblad sta.

4. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Ik betwijfel of dit wel door een riem komt hoor... Ik hoor het wel vaker van mensen, het is wel iets heel merkwaardigs. Heb ook weleens gehoord dat het kan komen door als je met een agressief goedje schoonmaakt. De wc met chloor bijv. En je daarbij spettert.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Of op een of andere manier door de wasmachine.

Ik vind vaak gaatjes in onze kleren en dat komt niet allemaal door een riem.

6. Ballie

Ballie Niet meer actief

Het kan ook door je broek komen, ik heb er jarenlang last van gehad, met of zonder riem.

7. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

May 21, 2013
    5,119
    193
    63
    Somewhere out there
    Bretels?

Mijn vriend heeft ook gaatjes in zijn shirts ter hoogte van de riem. Lijkt mij eerder door de riem te komen dan door de wasmachine, wanneer het op die hoogte zit.

8. Piepie

Piepie Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,253
    1
    36
    Female
    Zuid Holland
    Ik heb ook gaatjes in mijn shirts maar ik draag geen riem, ik dacht eerst dat het kwam omdat de hond wel eens tegen me op springt als ik thuis kom maar zo hoog komt ze niet.

9. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Komt door de wasmachine. Dan heb je teveel kleren erin gedaan en maken ze bij elkaar gaatjes omdat ze aan elkaar blijven hangen.
    Ik heb gaatjes in de rompers van V en dat kan alleen van t wasmachine komen :(

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
  11. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,064
    3,859
    113
  12. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Als dit zo is..... Hoe komt het dan dat die gaatjes altijd op dezelfde plek zitten? De wasmachiene houd daar toch geen rekening mee;)??

Hier ook altijd last van, mijn vriend dan weer niet, heel gek:(
    De gouden tip heb ik hier ook helaas nog niet gevonden, alleen een goed excuus om weer eens wat nieuwe shirtjes te kopen:D

13. Chaos

Chaos Actief lid

Apr 5, 2014
    269
    0
    0
    Hier het zelfde probleem....Ik gaf mijn katten altijd schuld. Arme beestjes ;) krijgen blijkbaar al jaren de schuld van iets wat helemaal niet door hen komt.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,064
    3,859
    113
    Zo ben ik een keer heel boos op onze kat geworden, omdat ik dacht dat hij in onze slaapkamer had geplast. Ik hem boos van het bed gehaald en naar buiten gezet, al mopperend. Bleken het de sportschoenen van mijn man te zijn. Hij had een ander merk en die gingen echt heel smerig naar kattenpis ruiken. Vreselijk, gelukkig heeft hij nu weer een niet-stinkend merk.

Share This Page