Wie heeft de tip? Ik krijg gaatjes in mijn shirts als ik een riem draag. Echter sluiten de meeste broeken niet goed aan zonder riem. Lees gapende gat boven mijn billen! Grr.... Wie weet een alternatief? Of waar vind ik een fijne beter zittende broek?
Denk niet dat er een wonderbroek er voor is.. Ja een tregging . Komt bij mij doordat ik tegen de commode en het aanrechtblad sta.
Ik betwijfel of dit wel door een riem komt hoor... Ik hoor het wel vaker van mensen, het is wel iets heel merkwaardigs. Heb ook weleens gehoord dat het kan komen door als je met een agressief goedje schoonmaakt. De wc met chloor bijv. En je daarbij spettert.
Of op een of andere manier door de wasmachine. Ik vind vaak gaatjes in onze kleren en dat komt niet allemaal door een riem.
Bretels? Mijn vriend heeft ook gaatjes in zijn shirts ter hoogte van de riem. Lijkt mij eerder door de riem te komen dan door de wasmachine, wanneer het op die hoogte zit.
Ik heb ook gaatjes in mijn shirts maar ik draag geen riem, ik dacht eerst dat het kwam omdat de hond wel eens tegen me op springt als ik thuis kom maar zo hoog komt ze niet.
Komt door de wasmachine. Dan heb je teveel kleren erin gedaan en maken ze bij elkaar gaatjes omdat ze aan elkaar blijven hangen. Ik heb gaatjes in de rompers van V en dat kan alleen van t wasmachine komen
Hier het antwoord... Geen andere broeken kopen dus maar andere shirts! Waar komen toch die mysterieuze gaatjes in T-shirts vandaan? | Omroep West
Moet ik alleen nog uitvinden welke merken wel goed blijven. Hier ook shirts met gaatjes op de plek waar mijn riem op knoop zit van mijn broek.
Als dit zo is..... Hoe komt het dan dat die gaatjes altijd op dezelfde plek zitten? De wasmachiene houd daar toch geen rekening mee?? Hier ook altijd last van, mijn vriend dan weer niet, heel gek De gouden tip heb ik hier ook helaas nog niet gevonden, alleen een goed excuus om weer eens wat nieuwe shirtjes te kopen
Hier het zelfde probleem....Ik gaf mijn katten altijd schuld. Arme beestjes krijgen blijkbaar al jaren de schuld van iets wat helemaal niet door hen komt.
Zo ben ik een keer heel boos op onze kat geworden, omdat ik dacht dat hij in onze slaapkamer had geplast. Ik hem boos van het bed gehaald en naar buiten gezet, al mopperend. Bleken het de sportschoenen van mijn man te zijn. Hij had een ander merk en die gingen echt heel smerig naar kattenpis ruiken. Vreselijk, gelukkig heeft hij nu weer een niet-stinkend merk.