Ik zoek een ijsschaaf

Discussion in 'De lounge' started by Tinusje, May 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Wie weet waar ik een schaaf kan kopen om schaafijs van te maken? Ik ben dus niet op zoek naar een ijscrusher, maar echt een schaaf.

Ik heb geen idee hoe zo'n ding eruit ziet, maar ik wil graag ijscappuchino's gaan maken met schaafijs.

Op het web kan ik niets vinden, maar misschien zijn hier meiden die mij kunnen helpen.

Thanks!

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Misschien bij Blokker/ marskramer/ Hema te koop. Een andere winkel kom ik zo even niet op...

3. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,025
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    Misschien bij een surinaamse toko?
    In suriname wordt veel schaafijs gegeten.

4. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ik gokte eigenlijk ook een beetje op de Surinaamse meiden :)

De gewone winkels hebben vaak wel ijscrushers, maar dat vind ik toch anders dan het geschaafde ijs, maar bedankt voor het meedenken!

Een Surinaamse toko vind ik wel een goede tip (had ik natuurlijk ook zelf kunnen verzinnen ;)), ik zal eens op zoek gaan.

Maar mocht iemand een specifieke winkel hebben waar ze ze verkopen: heel graag!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    gewoon een kaasschaaf werkt ook.

6. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ik denk dus gewoon weer veel te moeilijk haha. Ik ga het proberen, dank jullie!

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Kijk wel uit voor je vingers!

Ik heb dat ook eens zo gedaan en heb echt heeeeel erg mn handen opengehaald toen!

8. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ik heb nu een bak water in de vriezer staan om een ijsklomp van te maken en dan denk ik dat ik het met kaasschaaf en handschoenen probeer. Je moet er toch wel heel wat voor over hebben om zelf een lekkere ijscappuchino te maken haha.. :D

Share This Page