bkr vraag

Discussion in 'De lounge' started by MvN, Apr 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    inderdaad t-mobile! kreeg ik n rekening van 1900 euro :$:$ dacht dat ik een flauwte kreeg hahaha

2. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

Aug 4, 2009
    905
    0
    0
    Sorry als ik het zeg maar dat klopt voor geen meter. Ik werk dagelijks met de BKR en hypotheken maar dat is echt onzin.

3. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Sorry maar zo is het wel gegaan met 3 mensen uit mijn omgeving die een huis hebben gekocht en ook bij mezelf. Dit was bij verschillende makelaars en financiers!! Dus je kunt niet zeggen dat dit onzin is.

4. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,291
    113
    Nederland
    Zoals hier boven ook al genoemd is door iemand. Het ligt hoe zwaar je BKR getoetst bent!
    Ik denk als jij een schuld heb van 3 ton, dat ze je echt geen hypotheek verstrekken! Hier zul je dus een hogere BKR notering van krijgen.

Heb je ergens een schuld van bijv. 300,- euro dan zal je notering ook lager staan.

5. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,291
    113
    Nederland
    Bron; bkr a1 notering

Een a1 notering en toch een hypotheek?
    De meeste hypotheekverstrekkers en banken zullen u met een A1 notering argwanend aankijken. U hebt immers aangetoond een bepaalde lening niet op tijd af te kunnen lossen. Toch bieden steeds meer banken de mogelijkheid om zelfs bij een A1 notering of codering toch over te gaan tot het verstrekken van een hypotheek. En dat kan u weer helpen om met uw BKR hypotheek bepaalde schulden af te lossen. De rente op uw hypotheek is immers veel lager dan die van een postorder bedrijf. Heel veel mensen hebben op deze manier een oplossing gevonden voor hu enorme maandlasten.

Share This Page