Ons manneke zat bij mij op schoot en ik begon hop hop hop paardje te zingen en rustig op en neer, en hij keek me aan met een dikke glimlach totdat ik klaar was. Daarna weer. zoo speciaal... Super is dat gewoon.... wilde ik ff met jullie delen....
Geweldig is dat he ? Ik had ook zo'n 'moment' vanavond. Evy heeft kiss en kan daardoor sommige dingen niet zo makkelijk omdat ze snel overstrekt (we hebben ook fysio vrij intensief) Had haar op schoot en oefende met haar op haar buik . Deze keer hield ze het erg lang vol met heel haar koppie omhoog en schaterlachen , zo lief . Moest er echt even om huilen . Wat kan je toch veel houden van zo'n kleintje he .
Aahh heb ik ook regelmatig hoor en word daar zelf zo emotioneel van .......gooi het bijna 8 maanden later nog op de hormonen
Ja hoor! Hier ook! Ze speelde laatst voor het eerst met haar rammelaar al gillend van plezier! ik janken! Ieder stapje vooruit voor haar is een klein stapje verder weg van mij...en dat gaat dan door tot ze een jaar of 18 is...dat worden een paar emmers vol tranen...