Blaartjes op onderkant grote teentjes?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Zoon, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoon

Zoon Actief lid

14 jan 2010
    241
    0
    0
    @ home
    Hey hallo allemaal,

Ik ben eigenlijk even benieuwd of iemand dit herkent of iemand zijn baby/dreumes dit ook wel eens heeft gehad.

Meneertje is druk aan het tijgeren geslagen en vind het geweldig om nu semi kruipend de woonkamer door te gaan in een vrij snel tempo. Geweldig! Hij is nu ook weer druk druk druk. Hihihi maar ik zag net dat hij zijn linkervoetje niet gebruikte dus keek ik even en zag ik zowaar een blaar op de onderkant (aan de voetzool kant) van zijn grote teen... En ja hoor! Ook een blaar op de andere grote teen aan de onderkant. Kan dit door het tijgeren komen?
    Lijkt me sterk dat het van zijn schoentjes kan komen, want die zitten ruim. Hij heeft ook geen te kleine sokken. En de laatste dagen heeft hij die zelf amper aangehad, sokken en schoenen. Lijkt me ook sterk dat het van 't badwater zou zijn, want hij heeft de laatste dagen niet in bad gezeten en al zeker weten niet in heel warm bad water met dat warme/klamme weer.

Wie o wie herkent dit en of heeft tips?

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    yep.

Ik dacht ook aan een combi tijgeren, tenen in je mond stoppen en loopkar hahahaha.

3. Zoon

Zoon Actief lid

14 jan 2010
    241
    0
    0
    @ home
    Oh hihi, jij hebt dus ook al zo'n "druktemakertje"? Leuk!!! :D

Zijn het bij jouw kleintje echt nog blaartjes of zijn ze ook al kapot? En hoe verzorg jij het? Heef je kleintje het al lang en geneest het snel?

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    er is er een open en nog eentje dicht maar verder doe ik er eigenlijk niets mee.
    Ze lijkt er geen last van te hebben en het ziet er goed uit verder dus dan ga ik niet prutsen met zalfjes enzo.
    Moet wel zeggen dat ze inmiddels vaak slofjes aan heeft als ze beneden is.

Druktemakertje ehm ja hahahaha.
    Ze kan sinds een dag of 5 zelfstandig zich optrekken aan de bank en probeerd dat nu overal.
    Poeh af en toe ogen overal nodig maar dat zal alleen maar erger worden als ze gaat lopen :p

5. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hier een mannetje dat het leuk vindt om een 20 x achter elkaar een glijbaan op te klimmen:) resultaat: 2 grote blaren onder zijn grote tenen. Hij heeft er zelf geen last van volgens mij.
    Waar die grote tenen toch niet goed voor zijn:);)!

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hier ook. Er was wel vuiligheid ingekomen, zodat hij even moest weken in soda. Verder heeft hij er geen last van.

7. Zoon

Zoon Actief lid

14 jan 2010
    241
    0
    0
    @ home
    Hihihi, nou wel grappig dat er mensen zijn die het herkennen!
    Hier in mijn omgeving allemaal mensen die het niet kennen, nooit hebben gezien en of nog nooit van hebben gehoord. hahaha.

Ik laat ons mannetje ook gewoon lekker gaan. Het geneest nu al vrij goed en het is 2 dagen geleden dat ik blaartjes zag en dat ze kapot waren gegaan. Hij heeft er na mijn idee geen last van.
    Ben in ieder geval ook niet te gaan smeren met zalfjes etc. Houd het wel in de gaten dat het niet gaat ontsteken, maar mocht dat het geval zijn dan zou ik met de Huisarts overleggen hoe en wat.

Voor nu gewoon nog steeds zorgeloos blijven genieten! :D

Deel Deze Pagina