Hallo, De titel zegt eigenlijk al genoeg... 6,5 week geleden bevallen. Bloedverlies is voor 99% voorbij, blijf alleen slijm met een heeeeel klein beetje bloed verliezen. verder heb ik wel nog steeds buikpijn (naweeën), maar dat kan zei de vk. Nu verloor ik net op de wc ineens een stuk taai doorzichtig vel, ik denk een stuk van de vliezen. Het was zo'n 6cm bij 3 cm schat ik en er zat wat helder bloed bij. Is dit een stuk van de vliezen of placenta? En zat dat los in de baarmoeder, of heeft dat nog aan de wand gezeten en kan ik nu weer bloedverlies verwachten? Ik ben van plan even af te wachten of de buikpijn nu ook over gaat en zo niet, de vk bellen en dit verhaal voorleggen. Is dat slim, of moet ik aan de bel trekken nu?
Ik heb vrijdag al wel nacontrole gehad, in principe is het nu dus afgesloten bij de vk. Kan ik ze hier alsnog over bellen?
Ik had dat bij mijn 1e zwangerschap. Bloedverlies kwam terug. En verloor meerdere stuk. Vk zei dat dit nog mijn placenta was.
Hmm, bloedverlies is gestopt en buikpijn volgens mij ook! Kwam dus blijkbaar daar door, denk dat het wel goed zit!
Ik had na de oudste ook een vliesrest. Dat wist ik alleen wel al voordat ik 'm verloor omdat de VK na de bevalling zag dat de vliezen incompleet waren. Ik ben 'm wel iets eerder verloren dan jij (na een week of 3 geloof ik) maar daarna werd het vloeien toen ook een stuk minder. Het kon geen kwaad iig.