dochter 2 jaar poept 's nachts....

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door honeyy, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    .. en word daar wakker van.

Het is nou weer een paar nachtrn raak. Ze poept en word wakker, en is dan klaar wakker.. hrt gaat weer op breken. Nou zei een vriendin van me dat het apart is dat ze het 's nachts doet .. dat ze er normaal mee doorslapen en ik het maar eens aan cb moest vragen. Zoiets maakt mij best onzeker..

Vinden jullie het ook apart dat ze het 's nachts doet en daardoor wakker word?

Liefs x

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Nou, mijn zoontje poept niet 's nachts, maar dat ze er wakker van wordt vind ik niet vreemd. Ligt ook niet echt prettig denk ik.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Kijk eens naar wat ze eet en wanneer... Het is niet gebruikelijk om 's nachts te poepen omdat het een bewuste handeling is. Het betekent dus dat ze al wakker is wanneer ze gaat poepen.Je kunt proberen de tijd te beinvloeden door vezelrijk voedsel te geven in de ochtend en minder vezelrijk in de loop van de dag.

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Tja sommige kinderen doen dat, wees blij dat ze wakker word!
    Lise poepte ook in haar slaap en werd niet wakker, misschien dan je je voorstellen hoe haar billen er uitzagen na 8 uur poep!
    Ik kijk altijd voor ik naar bed ga bij haar en rook het dan meteen maar ze poepte ook wel eens na dat ik was komen kijken.

Lise heeft altijd problemen met ontlasting gehad, dan was het kei hard dan water dun, nooit een pijl op te trekken, meerdere malen is haar ontlasting op kweek gezet maar er is nooit iets uit gekomen.
    De laatste keer is denkk 1,5 maand geleden, even afkloppen *klop *klop
    Maar als je verteld dat iedereen slaapt en ze zelf ook weer moet gaan slapen slaapt ze dan niet verder? Hier namelijk wel:D

Succes!

5. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Ik zie dat ze al twee is geweest. Probeer haar anders op het toilet te zetten voor het slapen gaan.

Deel Deze Pagina